Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@04:52:54 GMT

۱۶۰ اختراع ایرانی ثبت بین‌المللی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۴۸۱۹

۱۶۰ اختراع ایرانی ثبت بین‌المللی شد

کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تاکنون از ثبت ۱۶۰ اختراع در دفاتر معتبر بین‌المللی حمایت کرده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تاکنون از ثبت 160 اختراع در دفاتر معتبر بین‌المللی حمایت کرده است؛ از آنجا که این روزها برای حضور محصولات دانش‌بنیان در بازارهای بین‌‎المللی، ثبت اختراع، اهمیت زیادی پیدا کرده است، این اقدام کانون پتنت معاونت علمی را باید ارزشمند بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از 2140 مخترع درخواست خود برای ثبت اختراع را به سامانه کانون ارسال کردند که از این میان 352 پرونده در ارزیابی محتوایی تایید شده است؛ همچنین 304 تقاضانامه نیز در ادارات معتبر ثبت اختراع خارجی منتشر شده است  و 207 تقاضانامه نیز تحت معاهده "پی سی تی" قرار دارد.

کانون در مسیر ثبت اختراع بین‌المللی از مخترعان حمایت بیش از 90 درصدی می‌کند. پس با اقدام کانون می‌توان بصورت مستقیم با مراکز حقوقی و ادارات معتبر کشورها برای ثبت اختراع ارتباط برقرار کنیم؛ از سویی ثبت اختراع علاوه بر سختی مسیر، هزینه‌های زیادی را برای مخترع دارد و برخورداری از این حمایت، کمک زیادی به مخترعان است.

1000 اختراع ایرانی در ادارات اروپا و آمریکا منتشر شدرشد اقتصاد دانش‌بنیان در گروی توسعه حق ثبت اختراع

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد ملی نخبگان معاونت علمی ریاست جمهوری علمی علم و تکنولوژی بنیاد ملی نخبگان معاونت علمی ریاست جمهوری علمی علم و تکنولوژی بین المللی ثبت اختراع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۴۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد

یک دیپلمات ارشد ایرانی گفت: نباید اجازه داد جریان صهیونیستی مسلط بر رسانه‌های بین المللی بتواند همگام با پلیس و امنیتی‌ها جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین را سرکوب کند.

به گزارش ایسنا، «سید رسول موسوی» مدیر کل آسیای جنوبی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین و غزه در آمریکا و فرانسه و دیگر کشورهای غربی را باید جدی گرفت. فراموش نکنیم که جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد. نباید اجازه داد جریان صهیونیستی مسلط بر رسانه های بین المللی بتواند همگام با پلیس و امنیتی ها این جنبش را سرکوب کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین
  • همه چیز درباره ثبت اختراع در سطح جهانی یا پتنت بین‌المللی
  • دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی