Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان استاندار گیلان با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال تحت عنوان «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها»، گفت: اداره‌کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گیلان، در مسیر افزایش مشارکت در تولید، تثبیت و توسعه اشتغال استان در سال جاری نقش‌آفرینی داشته باشد.

ارسلان زارع در مراسم نمادین واگذاری اسناد املاک موسوم به اراضی علوی و شبه علوی استان به تعدادی از واجدان شرایط، اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در راستای اجرای اهداف تشکیل این نهاد انقلابی و نیز تحقق عدالت اجتماعی به عنوان یکی از آرمان های انقلاب اسلامی، تاکنون اقدامات ارزشمندی را به ثمر نشانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به واگذاری رایگان ۷۰۹۹ سند املاک اراضی موسوم به علوی و شبه علوی به میزان بالغ بر دو میلیون و ۱۶۴ هزار مترمربع به واجدان شرایط از ابتدای سال ۱۳۹۲ تا زمان حاضر اشاره و اضافه کرد: این اقدام معنوی و ارزشمند، نشان از پیوند ناگسستنی مردم و مجموعه نظام جمهوری اسلامی دارد.

استاندار گیلان، با بیان اینکه انتظاراتی از همه دستگاه های اجرایی و نهادها برای تحقق شعار راهبردی سال ۱۴۰۰ وجود دارد، گفت: بر این مبنا شناسایی تمامی ظرفیت ها و چالش های موجود از ابتدای سال در دستور کار قرار گرفت.

زارع، به دیدار هفته گذشته خود با رئیس بنیاد مستضعفان در جهت استفاده بهینه از ظرفیت املاک و اراضی در اختیار این مجموعه برای اجرای طرح زراعت چوب و نیز فعالیت های تولیدی دیگر اشاره و ابراز امیدواری کرد که اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گیلان، در مسیر افزایش مشارکت در تولید، تثبیت و توسعه اشتغال استان در سال جاری بیش از گذشته نقش آفرینی داشته باشد.

وی ارتقای سطح معیشت و درآمد اقشار نیازمند جامعه را از موضوعات مورد تاکید بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب و مسئولان نظام اسلامی عنوان و هر اقدامی در این راستا را ارزشمند توصیف کرد و یادآور شد: فرمانداری ها، شهرداری ها و دهیاری ها و همچنین دستگاه های بنیاد مسکن و ثبت اسناد و املاک استان، برای تحقق اهداف تعیین شده در سال جاری همراهی و اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بنياد مستضعفان املاک علوی تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۹۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور، طرحی برای حفظ حجاب و عفاف

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ طرح عفاف و حجاب موسوم به «طرح نور» از ۲۵ فرورودین همزمان با سراسر کشور در گیلان آغاز شد.

خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای گیلان با نگاهی به روند اجرای این طرح در استان، نظر مردم را در این خصوص جویا شده است.

مردم مومن و معتقد گیلان حمایت خود را از این طرح ملی که حدود ۲ هفته از اجرای آن در کشور و استان می‌گذرد ابراز کردند.

مردم گیلان با تاکید بر لزوم حفظ حجاب برای بانوان، این امر را موجب امنیت و آرامش خاطر این قشر از جامعه دانستند.

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • طرح نور، طرحی برای حفظ حجاب و عفاف
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست