Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به ایرنا ، فیروز فاضلی با بیان اینکه خانه مطبوعات گیلان تشکیلاتی صنفی رسانه ای است که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرده است، افزود: وزن خانه مطبوعات گیلان از نظر جایگاه دارای اعتبار و وزن ملی است و باید همه تلاش کنند که این اعتبار همچنان از لحاظ کیفی پایدار بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: خانه مطبوعات گیلان با توجه به وظایف ذاتی خود مسئولیت کمک به تامین حقوق صنفی رسانه های استان و تقویت کمی و کیفی آنها از طریق آموزش و ترویج شیوه های روزآمد مدیریت رسانه و جذب حمایت های مالی و اعتباری را بر عهده دارد که این امر با تعامل فعالانه با دستگاه های اجرایی و سایر صنوف تحقق می‌یابد.
وی خاطرنشان کرد: نگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بحث رسانه های استان خاصه خانه مطبوعات گیلان، نگاه ویژه ای است و باید به گونه ای هدف گذاری کرد که مطبوعات محلی استان تقویت شده و به جایگاه واقعی خود دست یابند.
فاضلی با اشاره به فعالیت بیش از ۵۰۰ خبرنگار در استان گیلان، عنوان کرد: تاکید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص خبرنگاران، شناسایی خبرنگاران فعال در عرصه رسانه و ثبت آنها در سامانه خانه مطبوعات کشور است تا بدین طریق سطح کیفی فعالیت اصحاب رسانه ارتقا یابد که امیدوارم اصحاب رسانه و خبرنگاران استان با ثبت نام در سامانه خانه مطبوعات ایران ضمن دریافت کارت رسمی این نهاد صنفی از مزایا و محاسن آن بهره مند شوند.
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد: انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه استان گیلان همزمان با انتخابات دو استان دیگر (گلستان و مرکزی) به‌صورت الکترونیک از ساعت ۱۱ تا ۱۳ روز چهارشنبه (۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) از طریق تارنمای خانه مطبوعات کشور به نشانی khanehmatbooat.ir برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این مؤسسه در حال حاضر دارای ۳۵۲ عضو اصلی و ۱۰ عضو افتخاری است، ادامه داد: فقط اعضای اصلی خانه مطبوعات گیلان می‌توانند در زمان اعلام شده با مراجعه به پنل کاربری خود در سامانه یادشده در این انتخابات شرکت کنند.
فاضلی با اشاره به تائید نهایی ۳۲ نامزد این دوره از انتخابات خانه مطبوعات و رسانه گیلان، تصریح کرد: ۱۳ نفر به عنوان بازرس، ۸ نفر مدیرمسئول، ۶ روزنام هنگار (خبرنگار) و ۵ نماینده رسانه کشوری (دفتر سرپرستی نشریه و یا خبرگزاری) نامزدهای این انتخابات هستند .
وی با بیان اینکه باید هفت نفر برای هیئت مدیره و دو نفر برای بازرسی خانه مطبوعات گیلان انتخاب شود، اضافه کرد: هیئت مدیره شامل دو مدیرمسئول، سه روزنامه نگار و دو نماینده رسانه خواهد بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پایان از اعضای خانه مطبوعات استان خواست در این انتخابات مشارکت نمایند؛ و برای جلوگیری از مواجهه با هرگونه مشکل در زمان رأی گیری،  یک بار قبل از زمان برگزاری انتخابات به پنل کاربری خود در سامانه مذکور مراجعه نمایند.

بیش از ۵۰۰ خبرنگار در گیلان مشغول فعالیت هستند.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خانه مطبوعات و رسانه های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خانه مطبوعات و رسانه های کشور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خانه مطبوعات و رسانه های کشور اخبار کنکور فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خانه مطبوعات گیلان هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه استقلال به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انتخاب نماینده ویژه توسط این شرکت برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها این احتمال را به وجود آورد که شاید علی خطیر هم از مدیرعاملی این باشگاه برود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی خطیر که در ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفته، امسال با چالش‌های زیادی مواجه بوده، اما کارش را ادامه داده و در حال حاضر نیز در راس مدیریت صدرنشین لیگ برتر است.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام، تاکید کرد که علی خطیر به کارش در مدیرعاملی این باشگاه ادامه خواهد داد و حداقل تا یک ماه و نیم آینده (پایان فصل) تغییری اتفاق نمی‌افتد.

تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام آبی‌ها نیز به این زودی اتفاق نمی‌افتد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تا پس از پایان فصل چنین کاری را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است