Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه های مناسبتی شهرداری منطقه 19 برای گرامیداشت روز جهانی زمین پاک با هدف نهادینه سازی فرهنگ حفاظت از محیط زیست تشریح شد.

به گزارش برنا؛ علی توکلی، شهردار منطقه 19 با اشاره به ضرورت حفظ حیات محیط زیست و نهادینه سازی آن به عنوان یک فرهنگ عمومی در بین شهروندان گفت: در همین راستا برنامه های مناسبتی روز جهانی زمین پاک با محوریت اراده عمومی برای احیای زمین و همچنین استفاده از ظرفیت فضای مجازی به منظور نشر پیام های زیست محیطی در هفته زمین پاک اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به همین مناسبت مسابقه مجازی با موضوع راه های حفاظت از زمین به منظور جمع آوری ایده های شهروندان برای حفظ و نگهداری این موهبت الهی تدارک دیده شده که تا 10 اردیبهشت تدارک دیده شده است.

توکلی با بیان اینکه در پایان مسابقه از 10 اثر برگزیده تقدیر خواهد شد، ادامه داد: شهروندان می توانند نظرات و ایده های خود را در قالب های مختلف اعم از نقاشی، داستان نویسی، مقاله نویسی، عکاسی، کاریکاتور، روزنامه دیواری و ...از طریق آدرس اینستاگرام: @mohitezist_region19 ارسال و یا بهآدرسmohitezist@gmail.com  ایمیل کنند. همچنین زمینه ثبت آثار برای شهروندان منطقه از طریق واتساپ، تلگرام و یا شبکه شاد به شماره همراه 09128198449 فراهم شده است.

شهردار منطقه اضافه کرد: توزیع کیسه های پارچه ای و استقرار مخازن مخصوص جمع آوری فیلتر سیگار در بوستان ولایت از دیگر اقدامات زیست محیطی این منطقه به مناسبت روز جهانی هوای پاک است. ضمن اینکه به همین مناسبت پیام های زیست محیطی و فیلم های آموزشی درخصوص مباحث عوامل آلوده کننده زمین، نقش پسماندها در تخریب محیط زیست و .... در فضای مجازی منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه 19 زیست محیطی زمین پاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروند خبرنگار،آلاینده های زیست محیطی کامیونها درپلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، توقف کامیونهای حامل سوخت در حاشیه خیابانهای پلدشت و آلودگی ناشی از نشت گازوئیل موضوع ارسالی از شهروند خبرنگارماست.

صدای شهروند و پاسخ شهردار پلدشت را در این زمینه بشنوید.

دیگر خبرها

  • پاکسازی مسیر کوهنوردی درکه با حضور دوستداران محیط زیست
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی
  • شهروند خبرنگار،آلاینده های زیست محیطی کامیونها درپلدشت
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • زمین پاک یکی از ارکان مهم محیط زیست است
  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم