Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز تحقیقات درباره موشک سوری و اصابت آن به منطقه نقب نزدیک تاسیسات اتمی دیمونا خبر داد.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا، ارتش این رژیم با صدور بیانیه ای اعلام کرد که تحقیقاتی را درباره رهگیری موشک سوری که به جنوب فلسطین اشغالی اصابت کرده است، آغاز خواهد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بیانیه آماده است: "تا این لحظه مشخص نشده است که عملیات رهگیری با موفقیت اجرا شده است یا خیر. جزئیات در دست بررسی است."
ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته اعلام کرد که یک فروند موشک که از خاک سوریه شلیک شده بود، به منطقه النقب نزدیکی تاسیسات اتمی دیمونا اصابت کرده است. این رژیم ادعا کرد که در پاسخ به این عملیات، مواضع ارتش سوریه را مورد حمله قرار داده است.

 ارتش رژیم صهیونیستی رسما به شکست پدافند هوایی خود اذعان کرد
ارتش رژیم صهیونیستی در ارتباط با حمله موشکی به نزدیکی تأسیسات‌‌ اتمی «دیمونا» (در جنوب فلسطین اشغالی) اعلام کرد که موشک شلیک شده از خاک سوریه رهگیری نشده است
ارتش رژیم صهیونیستی، امروز (پنجشنبه)، به ناموفق عمل کردن پدافند هوایی این رژیم در رهگیری موشک شلیک شده از خاک سوریه اذعان کرد.
«آویخای ادرعی» سخنگوی عربی ارتش رژیم صهیونیستی، امروز (پنجشنبه)، در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر اعلام کرد:‌ «از تحقیقات اولیه حادثه شلیک موشک زمین به هوا از سوریه به سمت اسرائیل مشخص می‌شود که رهگیری موشک صورت نگرفته است».
الجزیره نیز گزارش داد که ارتش صهیونیستی مدعی شده است: «اما [موشک] در آسمان منفجر شده و ترکش‌های آن در نقب پخش شده است».

کشف بقایای موشکی در اطراف یکی از روستاهای نزدیک به دیمونا
شرکت عمومی پخش در "اسرائیل" (مکان) اعلام کرد که ارتش این رژیم بقایای یک موشک را در اطراف منطقه "رمات نیگیف" در نقب کشف کرده است اما معلوم نیست که آیا بقایای کشف شده به موشک سوری که امروز در نزدیک دیمونا اصابت کرده است، متعلق است یا خیر.
شرکت مذکور خاطرنشان کرده است که مقامات این رژیم با آغاز تحقیقاتی سعی دارند بررسی کنند که ایا آثار کشف شده به موشک سوری که امروز به منطقه ابو قرینات نزدیک منطقه دیمونا اصابت کرده است مربوط است یا خیر.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که پدافند هوایی سوریه چند موشک زمین به هوا از نوع اس.ای.5 با برد صدها کیلومتر به جنگنده های این رژیم که وارد بخش سوری ارتفاعات جولان شده بودند، شلیک کرد.
وی مدعی شده است که یکی از این موشک ها خطا رفته و در منطقه نقب منفجر شده است؛ لذا احتمال حمله عمدی به خاک اراضی اشغالی مطرح نیست.
اما ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به این موضوع که این حمله در پاسخ به حمله های این رژیم به مواضع ارتش سوریه صورت گرفته است از آغاز تحقیقات درباره میزان موفقیت عملیات رهگیری این موشک خبر داد.
ارتش سوریه نیز از رهگیری موشک های رژیم صهیونیستی توسط پدافند هوایی این کشور در منطقه الضمیر در حومه دمشق خبر داده و اعلام کرد که پدافند هوایی سوریه موشک های رژیم اشغالگر را رهگیری و اغلب آنها را سرنگون کرده است. در این تجاوز، 4 تن از سربازان ارتش سوریه مجروح شدند و خسارات اندکی به بار آمد.

 تقلاهای رژیم صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر شکست سامانه پدافند هوایی
رژیم صهیونیستی سعی دارد با راه انداختن هیاهو و پوشش گسترده خبر حمله خود به دمشق و هدف قرار دادن سکوهای پرتاب موشک سوریه، بر ناتوانی خویش در رهگیری موشکی که به نزدیک تأسیسات اتمی دیمونا اصابت کرد، سرپوش بگذارد.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اصابت موشک به نقب را ناشی از پاسخ موشکی سوریه به حملات هوایی تل آویو و شکست سامانه پدافند هوایی این رژیم دانست.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اصابت موشک به منطقه النقب را ناشی از پاسخ موشکی سوریه به حملات هوایی تل آویو و شکست سامانه پدافند هوایی این رژیم دانست.
به گفته سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل ، جنگنده‌های این رژیم حملاتی علیه برخی مواضع در عمق خاک سوریه انجام دادند که با این تجاوزگری مقابله شد. اما یکی از موشک‌هایی که از سوریه به سمت این جنگنده‌ها شلیک شده بود  در منطقه نزدیک تأسیسات هسته‌ای دیمونا در النقب اصابت کرد.
خبرنگار العالم در دمشق گزارش داد، اطلاعاتی از داخل فلسطین اشغالی می رسد که حکایت از آن دارد این رژیم به شدت از واکنش ایران و سوریه در هراس است.
وی خاطرنشان کرد که هدف این رژیم از پوشش گسترده خبر حمله به دمشق و بزرگنمایی آن، کسب دستاوردهایی است که بتواند از طریق آن، بر مذاکرات جاری درباره توافق هسته ای تأثیر گذاشته و خود را در مقابل افکار عمومی این رژیم قدرتمند نشان دهد.
خبرنگار العالم همچنین به وقوع خسارت های مالی و مجروح شدن 4 تن از سربازان ارتش سوریه در این تجاوز اشاره کرد.
وی خاطرنشان کرد که همه تلاش ها و تکاپوهای رژیم صهیونیستی، برای سرپوش گذاشتن شکست در رهگیری موشکی است که با عبور از سامانه پدافند این رژیم به منطقه النقب نزدیک تأسیسات اتمی دیمونا اصابت کرده است.

خشم ژنرال گانتس از شکست گنبد آهنین در برابر موشک‌های مقاومت
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خشم خود را از شکست سامانه گنبد آهنین این رژیم در برابر موشکهای مقاومت ابراز کرد.
بنی گانتس گفت در شکست عملیات رهگیری موشک تحقیق می کنیم.
روزنامه صهیونیستی هاآرتص امروز پنجشنبه اعلام کرد که ارتش اسرائیل به شکست سامانه‌های پدافند هوایی خود در رهگیری موشکی که از سمت سوریه شلیک شد و در نزدیکی تاسیسات هسته‌ای دیمونا فرود آمد اعتراف کرده است.

این موشک  همه ترس اسرائیلی ها را یک جا نشان داد
روزنامه صهیونیستی جروزالم پست به بررسی نتایج احتمالی برخورد موشک سوری به تأسیسات هسته ای دیمونا پرداخته است.
این روزنامه در شماره امروز پنج شنبه نوشت: اصابت موشک سوری به منطقه نزدیک تأسیسات هسته ای دیمونا، نشان داد که چه خطری ما را تهدید می کند.
این روزنامه این سئوال را مطرح کرده است که "اگر این موشک به داخل تأسیسات اصابت می کرد، امروز اسرائیلی ها حال و روز دیگری داشتند."
این روزنامه افزود: "این حادثه به تنهایی گویای همه خطرهایی است که اسرائیل را تهدید می کند".

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دیمونا ارتش رژیم صهیونیستی پدافند هوایی سخنگوی ارتش رژیم دیمونا اصابت رهگیری موشک هسته ای دیمونا سامانه پدافند نزدیک تأسیسات شکست سامانه اتمی دیمونا ارتش سوریه خاک سوریه موشک سوری شلیک شده موشک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۵۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: رادار ناتو در ترکیه موشک‌های ایران به‌سوی اسرائیل را رهگیری نکرد

به گزارش صدای ایران از انتخاب، اردوغان که در یک گردهمایی ابراز همبستگی با فلسطینیان از طریق ویدیو سخن می‌گفت، افزود: «مرکز راداری در کورجیک [استان ملطیه]هیچ ربط، ارتباط، و پیوندی با هیچ کشوری بجز امنیت کشورمان و متحدانمان ندارد و نمی‌تواند داشته باشد.»

رئیس جمهوری ترکیه در بخش دیگری از سخنانش مدعی شد کشورش روابط دیپلماتیک و تجاری با اسرائیل را کاهش داده و محدودیت‌های تجاری بیشتری علیه اسرائیل وضع خواهد کرد.


به گفته او، از منظر تجاری، ترکیه تنها کشوری است که در ۵۴ گروه کالایی محدودیت علیه اسرائیل وضع کرده است.

رئیس جمهوری ترکیه شنبه این هفته با یک هیئت حماس به سرپرستی اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، در استانبول دیدار کرد.

به گفته عباس ولی، استاد علوم سیاسی، ترکیه تحت رهبری اردوغان حماس را بر تشکیلات خودگردان فلسطینی ارجح می‌داند.

آلومینیوم، فولاد، محصولات ساختمانی، سوخت جت، و کود‌های شیمیایی از جمله محصولاتی هستند که ترکیه صادرات آنها به اسرائیل را محدود کرده است.

اسرائیل نیز در واکنش به این اقدام ترکیه، برخی محصولات این کشور را ممنوع کرده است.

دیگر خبرها

  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • خط و نشان وزیر اسرائیلی برای نتانیاهو
  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • حمله به رفح دور اما نزدیک!
  • پرتاب ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • جزئیات طرح آمریکایی - اسرائیلی برای مدیریت محاصره نوار غزه
  • واکنش کاربران ایرانی به خیانت اردن
  • اردوغان: رادار ناتو در ترکیه موشک‌های ایران به‌سوی اسرائیل را رهگیری نکرد