Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@06:00:29 GMT

کرونا درآمد پست را ۲ برابر کرد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۷۰۵۹

کرونا درآمد پست را ۲ برابر کرد

خجسته رئیس اداره باجه‌های پستی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ترافیک و درآمد مرسولات داخلی، حفظ رضایت مندی مشتریان قدیمی و جذب مشتریان در سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش دوبرابری داشته است.

او بیان کرد: با توجه به ثبات نرخ خدمات پستی، افزایش ترافیک و درآمد نتیجه تلاش شیوه نامه‌های ابلاغی بوده است که سبب شده تا خدمات با کیفیت بالا و کمترین بی ترتیبی به مشتریان ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خجسته اظهار کرد: با نظارت مستقیم اداره باجه‌ها و افزایش کیفیت در بخش خصوصی، سرویس نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ با رشد ۳ برابری در ترافیک و رشد ۴ برابری در درآمد رکورد جدیدی از خدمت درآمد و رضایت به ثبت رسانده است.

رئیس اداره باجه‌های پستی خراسان جنوبی تصریح کرد: اولویت برنامه‌های اداره پست بیرجند در سال ۱۴۰۰ ارتقاء کیفیت، رضایت و جذب بیشتر مشتری و نهایتا افزایش درآمد خواهد بود.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمات پستی مرسولات پستی باجه های پستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۷۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت

به گزارش جام جم آنلاین، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۹۶ قرار گرفته است و شاهد افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت هستیم.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۸۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۲ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۰ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • عادت‌هایی که خواب راحت را از شما می‌گیرند
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • شهر اسلامی را با درآمد حلال اداره می‌کنیم/ مسئله اصفهان‌ستیزی باید در سطوح عالی دنبال شود
  • ریزگردها به ترکیه رسیدند
  • غرب ترکیه در محاصره ریزگردها
  • افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت