Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:37:47 GMT

توزیع ۳۲ هزار سبد معیشتی بین نیازمندان استان ایلام

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۲۹۷۲

توزیع ۳۲ هزار سبد معیشتی بین نیازمندان استان ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، قنبر موسی نژاد عصر سه شنبه در آیین تهیه و توزیع ۳۰ هزار غذای گرم بین نیازمندان استان با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)،از تهیه و توزیع ۳۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان در هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان خبر داد.

وی بیان کرد: تهیه این تعداد غذا که در قالب طرح ایران همدل و اطعام مهدوی با مشارکت سپاه استان انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس تمهیدات در نظر گرفته شده تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذا بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

وی توزیع سبدهایی غذایی و معیشتی بین مددجویان و نیازمندان استان را از دیگر برنامه‌های این نهاد برشمرد و گفت: به همین منظور توزیع ۳۲ هزار سبد غذایی و معیشتی در این ماه تدارک دیده شده است که ارزش هر سبد غذایی بیش از ۳۰۰ هزار تومان است.

موسی نژاد به همکاری سپاه امیرالمومنین (ع) استان در کمک به نیازمندان و مددجویان در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: علاوه بر برنامه‌های مذکور، جذب بیش از ۱۲ هزار حامی برای ایتام و کودکان نیازمند در قالب طرح ایران مهربان از دیگر برنامه‌های مشترک بین کمیته امداد و سپاه استان در ماه رمضان است.

وی تصریح کرد: با تفاهم نامه امضاء شده بین کمیته امداد و سپاه امیرالمومنین (ع) ستان امسال همکاری‌های این دو دستگاه در زمینه‌های ایجاد اشتغال و تامین مسکن مددجویان نیز ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5199609

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ایلام بسته معیشتی ویروس کرونا واکسن کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان ماه مبارك رمضان محدودیت های کرونایی انتخابات 1400 شهرکرد انتخابات شورای شهر و روستا شیراز عکس استانها بین نیازمندان استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، در واقع در مملکتی زندگی می‌کنیم که هر کسی، تا جایی که از دستش بر می‌آید برای کمک دریغ نمی‌کند؛ یک نمونه زیبا که این روزها در فضای مجازی حسابی وایرال شده، همین تصویری است که مشاهده می‌کنید. بنر تحسین‌برانگیز یک نانوا بالای ورودی مغازه‌اش که روی آن نوشته: «هیچ‌کس نباید گرسنه بخوابد. اگر به هر دلیل پول همراه ندارید، یک عدد نان رایگان هدیه بگیرید.» دمتان گرم و کاسبی‌تان پر برکت آقای نانوا!

بیشتر بخوانید: ابتکار جالب نانوایی ها برای حذف صف های طولانی | عکس نظارت بر نمک نان ها جدی تر شد کد خبر 847587 برچسب‌ها نیکوکاری خبر مهم نان فضاى مجازى

دیگر خبرها

  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • خبر شکستن یک سد معیشتی در ساوه چه بود؟
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی