Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته صفری، با مشارکت ۴,۴ میلیارد تومانی خیران عزیز زنجانی در طرح اطعام مهدوی در دهه اول ماه مبارک رمضان ۱۱۶۶۸ بسته معیشتی در دهه اول ماه مبارک رمضان بین مددجویان زنجانی توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آمارهای موجود در دهه نخست ماه مبارک رمضان خیران عزیز زنجانی در قالب طرح اطعام مهدوی و مرحله سوم رزمایش ایران همدل بیش از چهارمیلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در برنامه های اجرایی کمیته امداد استان زنجان مشارکت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هدایت صفری با ارائه گزارشی از اجرای برنامه های ماه مبارک رمضان در قالب پویش ایران همدل و طرح اطعام مهدوی، گفت : تهیه و توزیع غذای گرم، افطاری ساده و بسته های معیشتی در قالب طرح اطعام مهدوی و جذب حامی برای فرزندان عزیز ایتام و محسنین تحت حمایت  این نهاد در قالب پویش «ایران مهربان» از برنامه های اجرایی کمیته امداد استان زنجان در ماه مبارک رمضان امسال است.

 

وی افزود: از ابتدای اجرای طرح اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان امسال ۱۱ هزار و ۶۶۸ بسته مواد غذایی از محل کمک ها و مساعدتهای خیران عزیز زنجانی تهیه و از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری بین خانواده های عزیز تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند استان توزیع شده است.

 

صفری همچنین اضافه کرد: طبق آمارهای موجود ۳۲۰۰۰ هزار پرس غذای گرم نیز در قالب طرح اطعام مهدوی از طریق آشپزخانه های دایر شده در سطح استان از محل کمک خیران عزیز زنجانی طبخ و بین خانواده های عزیز تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند استان در دهه اول ماه مبارک رمضان توزیع شده است.

 

وی با اشاره به اینکه منابع مورد نیاز برای خدمت رسانی به خانواده های عزیز تحت حمایت در قالب طرح اطعام مهدوی از محل کمک ها و مساعدتهای خیران عزیز تأمین می شود، تصریح کرد: بر اساس آمارهای موجود در دهه نخست ماه مبارک رمضان خیران عزیز زنجانی در قالب طرح اطعام مهدوی و مرحله سوم رزمایش ایران همدل بیش از چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در برنامه های اجرایی کمیته امداد استان زنجان مشارکت کرده اند.

 

وی با اشاره به در پیش رو بودن هفته اطعام و اکرام ایتام( ۱۵ الی ۲۱ ماه مبارک رمضان) و برنامه های اجرایی این نهاد در قالب طرح اطعام مهدوی، پویش ایران همدل و ایران مهربان، اضافه کرد : خیران عزیز زنجانی می توانند با شماره گیری #۰۲۴*۸۷۷۷* یا تماس با تلفن گویای ۳۳۱۱۶ و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان زنجان در اجرای مطلوب برنامه های این نهاد مشارکت کرده و  زمینه ارائه خدمات اثربخش به اقشار نیازمند و خانواده های عزیز تحت حمایت را در این ماه پر خیر و برکت فراهم نمایند.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته معیشتی کمیته امداد استان زنجان ماه رمضان کمیته امداد استان زنجان قالب طرح اطعام مهدوی برنامه های اجرایی ماه مبارک رمضان ایران همدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۷۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم + فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، «ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان پس از دیدار با آبی پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که با پیروزی زردپوشان همراه بود، از گرویدن خود به دین مبارک اسلام خبر داد.

او در این خصوص اظهار داشت: مساله شخصی من با کارهای حرفه‌ای جدا است. با افتخار به دین مبارک اسلام گرویدم. من اکنون عضو یک خانواده ایرانی هستم و قصد داشتم در پایان فصل این موضوع را اعلام کنم.

کد خبر 6089395

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم + فیلم
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند