Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-28@22:23:54 GMT

عزم اهالی 9 هزار محله برای حل مشکلات

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۸۵۱۹

عزم اهالی 9 هزار محله برای حل مشکلات

حجت‌الاسلام رضا غلامی دبیر مهرواره محله همدل گفت: ۹ هزار و ۳۶۳ محله در این مهرواره با ثبت ۱۲ هزار ۳۲۱ مسئله در سایت «www.ham-del.ir» در این مهواره حضور یافتند.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام رضا غلامی دبیر مهرواره محله همدل در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی این سازمان در خصوص ثبت نام در این مهرواره اظهار داشت: برنامه‌های مهرواره محله همدل از دو روز مانده به ماه مبارک رمضان شروع شد و روند ثبت مسئله توسط شرکت کنندگان تا عید سعید فطر، همچنین حل مسئله و بارگذاری آن در سایت «www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ham-del.ir» تا ۲۰ خرداد جاری ادامه دارد.
دبیر مهرواره محله همدل با اشاره به اینکه تاکنون ۱۲ هزار ۳۲۱ مسئله از ۹ هزار و ۳۶۳ محله در سراسر کشور در سایت محله همدل به ثبت رسیده‌اند عنوان داشت: از میان استان‌های شرکت‌کننده در این طرح، استان فارس با ثبت ۱۰۵۱ مسئله به‌عنوان به اولین استان، استان اصفهان با ثبت ۱۰۳۵ مسئله به‌عنوان استان دوم و استان کرمان با ثبت ۱۰۱۲ مسئله، رتبه سوم را دارند، همچنین استان البرز با ۳۴ مسئله ثبت‌شده و استان‌های بوشهر و قم به ترتیب با ۶۲ و ۳۷ مسئله، کمترین درصد مشارکت را در این طرح داشته‌اند.
وی ادامه داد: ازآنجا که تمام مسائل توسط خود افراد محله ثبت‌شدند و حل مسائل نیز توسط افراد محله انجام می‌شود، مشکلی برای حل این مسائل وجود نخواهد داشت همچنین باید گفت که از جانب دبیرخانه مهرواره محله همدل، هیچ حمایت مالی صورت نمی‌گیرد؛ بنابراین مهرواره باید مشکلات محله توسط اهالی محل برطرف شوند.
حجت‌الاسلام غلامی در پایان در رابطه با شکل داوری این مهرواره خاطرنشان کرد: موارد مختلفی توسط داوران مهرواره محله همدل بررسی خواهند شد، به عنوان مثال «زمان حل معضلات»، «تعداد مشکلات برطرف شده»، «تأثیرگذاری بر مخاطبان»، «مشارکت گروهی» و «مسجد محوری» مبنای داوری این مهرواره هستند. همچنین در قسمت استانی نیمی از امتیازات و در قسمت شهرستانی یک سوم امتیازات توسط مردم تعیین می‌شود.

گفتنی است، ثبت مسائل در سایت www.ham-del.ir تحت عناوین «اقتصادی»، «اجتماعی»، «تربیتی»، «آموزشی»، «خانواده»، «مذهبی»، «زیرساختی»، «اخلاقی»، «زنان»، «سبک زندگی و سلامت»، «رسانه و هویت بخشی»، «گفتمان انقلابی و فرهنگ ایرانی اسلامی»، «حقوقی»، «فساد و انحراف عملکردی» امکان‌پذیر است.
موضوعاتی، چون «تهیه لوازم کمک‌آموزشی، تهیه جهیزیه، وساطت در ازدواج، آزادسازی زندانیان، تهیه بسته معیشتی، ارائه خدمات مشاوره، ایجاد اشتغال خانگی، ایجاد فضای ورزشی برای محله، راه‌اندازی کارگاه تولیدی، حمایت از جوان مخترع و برگزاری کلاس آموزشی ویژه دانش آموزان محله» فعالیت‌های مردمی هستند که در این سایت به ثبت رسیده‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام رضا غلامی مشکلات اقتصادی بحران در دولت روحانی بحران اقتصادی بحران اقتصادی در دولت روحانی مهرواره محله همدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، اهالی روستای حسین آباد بخش باغ صفای شهرستان سرچهان، دو سالی است پیگیر لغو فعالیت معدن سنگی هستند که معتقدند علاوه بر پوشش گیاهی منطقه؛ دامداری و کشاورزی شان را هم نابود می‌کند.
با وجود پیگیری‌های متعدد، گویا زور بهره برداران به خواسته اهالی این روستا می‌چربد.
خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما برای چندمین بار این موضوع را پیگیری کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آرزو‌های شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ /دروازه ری در انتظار لباس نو
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • قیمت رحم اجاره‌ای؛ ۴۰۰ میلیون تا ۹۰۰ میلیون تومان!
  • قیمت رحم اجاره‌ای
  • بازار داغ اجاره رحم در بین دهه هفتادی‌ها
  • آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد
  • قیمت رحم اجاره‌ای سر به فلک کشید/ بازار اجاره رحم در چارتر دهه هفتادی‌ها
  • آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ / «دروازه ری» در انتظار لباس نو