Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@01:37:47 GMT

اگر قصد اجاره خودرو در کیش را دارید این نکات را رعایت کنید

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۶۸۶۸

نکات اجاره خودرو در کیش از موضوعات جذابی است که مسافران این جزیره زیبا در محافل و فضای مجازی بسیار به آن می‌پردازند. از آنجا که سفر به کیش اغلب به شکل هوایی انجام می‌شود، انتقال خودرو شخصی با مشکلات و هزینه‌هایی همراه است. تا آنجا که بسیاری از آن منصرف شده و استفاده از ماشین اجاره‌ای را ترجیح می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما هم قصد سفر به کیش را دارید، پیشنهاد می‌کنیم این متن را مطالعه کنید تا با نکات لازم برای این کار آشنا شوید.

همه چیز درباره اجاره ماشین در کیش

کیش، نگین خلیج فارس و جواهر سبز جنوب ایران است. جزیر‌ه‌ای مرجانی با آب و هوای استوایی که تا چشم کار می‌کند دیدنی‌های گوناگون آن را احاطه کرده است. تا آنجا که در یک سفر چند روزه و حتی چند هفته‌ای، برای دیدن همه آنها کفایت نمی‌کند.

از طرفی وجود فواصل طولانی بین این دیدنی‌ها لزوم داشتن وسیله نقلیه مناسب برای این گشت‌وگذار را بیشتر نشان می‌دهد. با توجه به مشکلات و هزینه‌های حمل خودرو توسط لنج به جزیره، گزینه‌های استفاده از تاکسی‌های کرایه‌ای موجود در کیش یا اجاره ماشین پیش روی مسافران و گردشگران این ناحیه قرار دارد.

باوجود امتیازاتی که برای اجاره ماشین در کیش مطرح است اغلب این روش انتخاب می‌شود.

برای کسانی که قصد اجاره خودرو در کیش را دارند، آگاهی از ضوابط کار و مقررات مربوط به این موضوع، بسیار راهگشاست. برای این منظور لازم است به نکات اجاره خودرو در کیش توجه نموده و آنها را مراعات نمود.

در ادامه مطلب به بیان این موارد پرداخته و از حال و هوای کیش و ماشین های اجاره‌ای آن بیشتر با شما گفتگو می‌کنیم.

با ما همراه بمانید.

چگونه در کیش با اطمینان ماشین اجاره کنیم؟

بخش زیادی از لذت سفر در آرامش و امنیت آن است. برای آنکه از اتومبیلی که کرایه می‌کنیم بیشترین لذت و استفاده را ببریم، بهتر است از نکات اجاره ماشین در کیش آگاه باشیم. هم‌چنین لازم است ماشین دلخواه را از موسسه معتبری اجاره کنیم که موضوع اجاره را با شرایط قانونی ثبت می‌کند. چنین مرجعی، اطلاعات لازم مربوط به مدت زمان و مبلغ اجاره، شرایط تحویل و نگهداری ماشین و دیگر جزئیات را به ما اعلام و در قراردادی رسمی ثبت می‌کند.

هم‌چنین در رنت ماشین از مرجع مطمئن، مبلغی بابت ضمانت تحویل سالم اتومبیل نزد اجاره‌دهنده به‌شکل وثیقه، تا زمان تحویل سالم خودرو باقی می‌ماند. مبلغ دیگری نیز بابت اطمینان از عدم وجود جرایم رانندگی و خلافی نزد صاحب اتومبیل باقی می‌ماند که پس از مدت مقرر به فرد بازگردانده می‌شود.

اتومبیل‌های اجاره‌ای و قوانین رانندگی در کیش

رانندگی در کیش بسیار لذت‌بخش است. جاده‌های وسیع و پاکیزه و ترافیک سبک، این فرصت را فراهم کرده تا با آرامش‌خاطر و خودروهای شیک و مد روز رانندگی کنید.

اما نباید از یاد برد که این وضعیت به رعایت قوانین و شرایط از طرف تک‌تک رانندگان بستگی دارد.

بخشی از حساسیت روی نکات اجاره خودرو در کیش نیز به این قوانین مربوط می‌شود. برای مثال بوق زدن و ایجاد آلودگی صوتی، لایی کشیدن، ریختن زباله در جاده و حتی کثیف و نازیبا بودن بدنه خودرو در این جزیره ممنوع است. مواردی که از چشم تیزبین دوربین‌های راهنمایی و رانندگی دور نمی‌ماند.

ثبت تخلف و پرداخت هزینه‌های مربوط به آن مخارج سفر شما را به طرز باورنکردنی افزایش می‌دهد. بنابراین توصیه می‌کنیم هنگام رانندگی در کیش این نکات را به‌خاطر سپرده و مراعات نمایید.

خودرو را سالم تحویل بگیرید و سالم تحویل دهید!

از دیگر نکات اجاره خودرو در کیش که لازم است از آن اطلاع داشته باشید شرایط تحویل خودرو و بازگرداندن آن به مالک است. بدنه و فضای داخل خودرو به‌شکل سالم و کارواش شده به مشتریان تحویل داده شده و به همان ‌شکل نیز بازپس گرفته می‌شود.

از سوی دیگر تحویل خودرو در حالی که معاینه فنی آن انجام شده و در محل دلخواه مشتری، از وظایف موسسه اجاره دهنده ماشین است.

فرقی نمی‌کند شما در کدام نقطه مایل به تحویل گرفتن خودرو باشید. در هر جای کیش، از فرودگاه تا هتل محل اقامت، می‌تواند مبدا دریافت خودرو اجاره‌ای باشد. اما این الزاما به‌معنای اجاره خودرو از موسسات رنت کار مستقر در فرودگاه نیست! چون این موسسات، به‌دلیل افزودن هزینه مالیات گردشگری، خودروها را با قیمت به‌مراتب بالاتری اجاره می‌دهند.

اجاره خودرو در کیش در شرایط کرونایی!

برای بسیاری افراد نگرانی از آلوده شدن به ویروس کرونا از دغدغه های بزرگ سفر در این روزهاست. این مشکل از نکات اجاره خودرو در کیش نیز هست!

خوشبختانه موسسات معتبر اجاره خودرو، تمام ماشین‌ها را از بدنه تا ریزترین اجزای داخلی تنها پس از ضدعفونی کامل به مشتریان خود تحویل می‌دهند.

از کجا با اطمینان خودرو اجاره کنیم؟

برای آنکه از لحظه لحظه تعطیلات خود در کیش لذت ببرید و فرصت بیشتری برای سیاحت داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم به نکات اجاره خودرو در کیش توجه نموده و از مراجع معتبر خودر رنت کنید.

نوین رنت، وابسته به شرکت سام سیر نوین کیش مرکزی معتبر و شناخته شده با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت مجاز در این زمینه است. از امکانات رفاهی ویژه گردشگران تا برقراری شرایط VIP برای مسافران ویژه و سرویس CIP در فرودگاه، بخش‌هایی از خدمات این مجموعه در رنت کار است.

علاوه بر این موارد نوین رنت، خودروهایی متنوع در ۲۰ نوع را در ۵ دسته کلی اقتصادی، لوکس، ون، شاسی بلند و اسپرت، مطابق با سلیقه‌های متفاوت و متنوع فراهم کرده است. به‌این ترتیب افراد با الزامات و توان مالی متفاوت می‌توانند نمونه‌ای از این خودروها را رنت کرده و با توجه به نکات اجاره خودرو در کیش از آن استفاده نمایند.

کلام پایانی

اگر مسافر کیش هستید، رنت خودرو ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر، آسایش و لذت از آن را نیز برای شما به‌همراه می‌آورد. با استفاده از خودروهای اجاره‌ای نوین رنت بیشترین استفاده را از ساعات تعطیلات خود در این منطقه داشته باشید.

برای آگاهی از شرایط و نکات اجاره خودرو در کیش نیز می‌توانید به سایت این مجموعه به آدرس اینترنتی https://novinrent.com/ مراجعه یا در تماس تلفنی با این مجموعه سوالات خود را مطرح نمایید.

نوین رنت ضمن آرزوی بهترین ساعات برای گرشگران منطقه آزاد کیش، آمادگی کامل خود را برای تامین نیازهای این عزیزان به انواع خودرو اجاره‌ای اعلام می‌دارد.

منبع: الف

کلیدواژه: اجاره ماشین اجاره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۶۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها

قبل از خرید باربیکیو، حتما باید مشخص کنید که تصمیم دارید آن را در چه محلی قرار دهید. محل قرارگیری باربیکیو می‌تواند به شما در تعیین نوع سوخت کمک کند.

به گزارش ایسنا به نقل از شومینه پدیده، استفاده از باربیکیو در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد و در کشور ما نیز از قدیم استفاده از منقل و کباب پز بسیار رایج می باشد. البته پس از گذشت مدتی و ورود انواع باربیکیو دست ساز و کباب پزها به بازار، طبخ مواد غذایی به صورت کباب شده کاری آسان‌تر شد. باربیکیو یکی از کاربردی‌ترین وسایل برای پخت و پز مواد غذایی به صورت کباب شده است که امروزه مورد استقبال خیلی از مردم می باشد.

معرفی انواع کباب پز و ویژگی‌های آن

اگر قصد خرید باربیکیو و کباب پز را دارید، بهتر است در مرحله اول با مدل‌های مختلف آن آشنا شوید و  سپس برای خرید آن اقدام نمایید.

در ادامه با انواع کباب پز آپارتمانی و باربیکیو آشنا خواهید شد:

باربیکیو ذغالی

باربیکیو ذغالی، جزو محبوب‌ترین دستگاه‌های کباب پز می‌باشد. این وسیله به کمک ذغال حرارت مورد نیاز برای کباب کردن مواد غذایی مختلف را تامین می‌کند و تقریبا عملکردی شبیه به همان منقل‌های قدیمی دارد، اما با این تفاوت که ظاهر آن‌ها به صورت تخصصی طراحی شده است. مدل‌های فن دار باربیکیو ذغالی، نیازی به باد زدن ذغال و مشتعل نمودن ذغال‌ها ندارد و از طرفی می‌توان به وسیله سینی طراحی و تعبیه شده در زیر ذغال‌ها، خاکستر ایجاد شده را به راحتی خالی کرد.

مزایا و معایب باربیکیو ذغالی شامل موارد زیر هستند:

    تولید دود زیاد     امکان استفاده در محیط‌های باز مانند ویلا، حیاط، بالکن و ...     نامناسب برای استفاده در محیط‌های بسته و آپارتمانی      باقی ماندن طعم خوش دود بر روی مواد غذایی کباب شده

باربیکیو گازی

کباب پزهای گازی، سوخت مورد نیاز خود را برای کباب کردن مواد غذایی، به وسیله گاز شهری تامین می‌کنند و این نوع از باربیکیوها به دلیل تولید دود کمی که از خود دارند، برای استفاده‌های آپارتمانی، گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌آیند. کباب پز گازی، قابلیت تنظیم درجه حرارت را داشته و این امکان را فراهم می‌سازد تا شما بسته به مقدار مواد غذایی، حرارت آن را به دلخواه تنظیم نمایید.

این نوع از محصول به دلیل این که بیشتر برای مصارف آپارتمانی مناسب می‌باشد، در دو مدل رومیزی و ایستاده طراحی و تولید شده‌ است. البته لازم به ذکر است که شما می‌توانید از بهترین باربیکیو گازی و تامین سوخت آن به وسیله کپسول‌های گاز مایع، از این دستگاه در پیک نیک نیز استفاده نمایید.

باربیکیو آجری

یکی از باربیکیوهای پرطرفدار، نوع آجری یا باربیکیو دست ساز است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به مقرون به صرفه بودن، زیبایی و استفاده آسان آن اشاره کرد. می‌توانید با بهره گیری از این باربیکیو در فضاهایی مانند باغ، بالکن، حیاط و ویلا فضای خود را زیباتر کنید.

نکاتی برای خرید باربیکیو

جنس

جنس بدنه باربیکیو یا کباب پز باید کاملا ضد زنگ باشد و از طرفی باید مقاومت چشم‌گیر و قابل توجهی از خود در برابر رطوبت نشان دهد. باربیکیوهایی که جنس بدنه آن‌ها از آهن می‌باشد، به دلیل قیمت پایین‌تر، برای مصرف کننده انتخاب بهتری به حساب می‌آیند، اما با گذشت زمان ظاهر اولیه خود را از دست می‌دهند و شما مجبور می‌شوید تا مجددا اقدام به خرید کباب پز کنید که همین امر موجب می‌شود تا هزینه‌های بیشتر را برای داشتن یک باربیکیو پرداخت کنید.

نوع سوخت باربیکیو

همان طور که پیش‌تر گفتیم، حتما باید در زمان خرید کباب پز به تامین سوخت آن فکر کنید. برای مشخص کردن نوع سوخت باربیکیو بهتر است، محل قرارگیری آن را مشخص کنید. برای مثال کباب پزهایی که ذغال حرارت مورد نیاز کباب شدن مواد غذایی را تامین می‌کند، گزینه مناسبی برای استفاده‌ آپارتمانی به شمار نمی‌آیند.

ابعاد و اندازه درست باربیکیو

از دیگر مواردی که باید هنگام خرید باربیکیو به آن توجه داشته باشید، ابعاد و اندازه محل قرارگیری باربیکیو می‌باشد. برای مثال اگر تصمیم داشته باشید که از باربیکیو در بالکن و تراس استفاده نمایید، بهتر است بسته به متراژ تراس و بالکن، سایز مناسبی از باربیکیو را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید از باربیکیو در مجاورت آلاچیق و در حیاط ویلا بهره‌مند شوید، باید به سراغ مدل‌های ایستاده بروید.

البته لازم به ذکر است که باید در مورد انتخاب ابعاد و اندازه کباب پز بدانید، در هر دفعه برای استفاده از باربیکیو شما نیاز دارید که بدانید چه مقدار و چه حجم از مواد غذایی را کباب می‌کنید؛ زیرا این مسئله نیز می‌تواند بر روی انتخاب سایز باربیکیو تاثیر بگذارد.

صفحه گریل

از دیگر نکاتی که در هنگام خرید باربیکیو باید به آن دقت کنید، جنس صفحه‌های گریل است. در حقیقت مهم‌ترین بخش باربیکیو که در طبخ و آماده‌سازی غذا تاثیر زیادی دارد، دارا بودن صفحه گریل می‌باشد. صفحات گریل در 2 مدل مسطح و شبکه‌ای ساخته می‌شوند، این صفحات از جنس‌های استیل، چدن، آهن، روکش لعاب یا تفلون در بازار موجود هستند.

سخن پایانی

با توجه به زیاد بودن مدل باربیکیوها در بازار، قطعا انتخاب بهترین باربیکیو آسان نخواهد بود. همان‌طور که می‌دانید آماده سازی کباب و استفاده از باربیکیو در ایران از زمان‌های گذشته تا امروز طرفداران زیادی دارد.

پخت کباب نیاز به داشتن امکانات و تجهیزات رستورانی دارد؛ به همین دلیل خرید بهترین باربیکیو اهمیت بالایی خواهد داشت.

همچنین برای اطلاع از قیمت فروش باربیکیو ، قیمت فروش انواع آتشدان و شومینه برقی میتوانید از سایت شومینه پدیده دیدن فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • نکات تربیتی فرزند از زبان استاد قرائتی + فیلم
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی