Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@03:07:42 GMT

بازگشایی مشروط مشاغل گروه ۲ در الیگودرز

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۸۹۷۷

بازگشایی مشروط مشاغل گروه ۲ در الیگودرز

به گزارش خبرآنلاین لرستان، ماشاالله نعمتی در این رابطه گفت : به دنبال همکاری خوب کسبه با ستاد مدیریت بیماری کرونا در تعطیلی بازار و درخواست امام جمعه، اعضای شورای تامین، صمت و اتاق اصناف الیگودرز مبنی بر آغاز فعالیت بازار؛ اخذ مجوز بازگشایی صنوف مشاغل گروه ۲ به صورت آزمایشی از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از ستاد استانی مدیریت کرونا گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و... این زمان تمدید و محدودیت‌ها کاهش خواهند یافت.

نعمتی ادامه داد : فروشندگان حتماً برای ارائه خدمات به مشتریان از ماسک استفاده کرده و از ارائه خدمات به مشتریانی که ماسک ندارند جدا خودداری کنند. اکیپ‌های بازرسی و نظارت اتاق اصناف به صورت میدانی و به طور مرتب در سطح بازار حضور خواهند داشت و با صنوف ناقض پروتکل‌های بهداشتی و کسبه‌ای که در خارج از زمان ذکر شده اقدام به بازگشایی مغازه خود کنند، برخورد خواهند کرد.

فرماندار الیگودرز تصریح کرد : اجرای طرح مذکور به صورت آزمایشی و برای یک هفته خواهد بود و در صورت رعایت نکات بهداشتی توسط صاحبان صنوف، محدودیت‌ها کاهش و در صورت عدم رعایت، محدودیت‌ها افزایش خواهد یافت.

46

کد خبر 1511059

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۸۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه

رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: براساس دستوالعمل ارائه خدمات ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال و ابلاغیه وزارت بهداشت در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همه خدمات بستری و سرپایی کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی دانشگاهی و بیمارستان‌های دولتی موظف به ارائه کلیه خدمات بستری رایگان هستند.

دکتر طباطبایی افزود: وزیر بهداشت اسفند سال گذشته از خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال خبرداد که این طرح در استان از اول اردیبهشت به طور کام در حال اجرا است.

او گفت: در اجرای این طرح بیمارستان‌های دولتی موظفند این خدمات را ارائه دهند و هیچ گونه دریافتی از از بیماران زیر هفت سال نداشته باشند.

به گفته طباطبایی دارندگان بیمه پایه مشمول این طرح هستند و چنانچه بیماری فاقد بیمه پایه باشد، می‌تواند با مراجعه به سازمان بیمه سلامت برای بیمه خود اقدام کند و از مزایای این طرح بهره‌مند شود.

والدین کودکان زیر هفت در صورت مشاهده تخلف در روند اجرای این طرح می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت موضوع را در میان بگذارند. 

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • تداوم عملیات جست‌وجو جهت نجات کارگر مفقود شده تهران
  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • تصاویر بارش سنگین برف بهاری در این نقطه از ایران
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • فیلم/ بارش برف بهاری در الیگودرزِ لرستان
  • بارش برف بهاری در الیگودرز | حجم برف را ببینید