Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@04:08:10 GMT

AFC اعلام می کند؛ امارات میزبان مرحله یک هشتم نهایی

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۰۲۲۲

AFC اعلام می کند؛ امارات میزبان مرحله یک هشتم نهایی

کشمکش ها بر سر اینکه بازی استقلال در برابر الهلال در مرحله ی یک هشتم نهایی در ایران برگزار شود یا عربستان هم چنان ادامه دارد. 

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس جدول از پیش تعیین شده برای برگزاری دیدارهای مرحله ی یک هشتم نهایی این بازی باید در تهران برگزار شود اما الهلال می گوید استقلال باید کشور بیطرف را برای انجام این دیدار انتخاب کند چون بر اساس قانونی که در ماه مارس 2016 از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تعیین شده دیدار تیم های عربستانی با ایرانی باید در کشور بیطرف برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

و اما یاسر المسحل رئیس اتحادیه باشگاه‌های عربستان در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی «الدوری مع ولید» گفت: اتحادیه فوتبال از الهلال و النصر حمایت می‌کند. تاکنون محل بازی‌های الهلال و النصر مقابل تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا مشخص نشده است، اما با تمام قدرت از آنچه که به نفع الهلال و النصر خواهد بود، حمایت می‌کنیم. ما به اتخاذ تصمیم مناسب برای بازی‌های الهلال و النصر اطمینان کامل داریم و مطمئنیم آنها در مکانی مناسب بازی خواهند کرد.

 

این در حالی است که کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تا مشخص شدن چهره تیم فینالیست را به خاطر شیوع ویروس کرونا و هم چنین بهره گیری از کمک داور ویدئویی در یک کشور و به صورت متمرکز برگزار کند.هم اکنون کنفدراسیون فوتبال آسیا مشغول مذاکره با دو کشور عربستان و امارات برای برگزاری دیدارها به صورت متمرکز است و در نشست آتی کمیته اجرایی نتیجه مذاکرات و هم چنین تصمیم نهایی اعلام خواهد شد. به احتمال قوی این بازی‌ها در امارات برگزار خواهد شد.

 

این تصمیم عادلانه‌تری برای تیم های ایرانی خواهد بود چرا که آن وقت تیم های ایرانی به برگزاری بازی‌ها در عربستان معترض نخواهند شد و امارات هم برای عربستان و هم برای ایران حکم کشور ثالث را خواهد داشت.در ماه مارس ۲۰۱۶ و به دلیل سردی روابط سیاسی ایران و عربستان کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد از این پس دیدار تیم های ایرانی و عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا در کشور ثالث برگزار خواهد شد. هر چند به تازگی تیم های ایرانی حاضر شدند برای برگزاری بازی های خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به عربستان سفر کنند. پیش از این قرار بود دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی بر اساس تعیین میزبان و مهمان برگزار شود که بر این اساس تراکتور مهمان النصر، پرسپولیس مهمان استقلال تاجیکستان و استقلال میزبان الهلال است.

ای اف سی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ای اف سی استقلال تهران کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا تیم های ایرانی الهلال و النصر یک هشتم نهایی برگزار شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۰۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم

ترکیب تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در حالی از ساعت ۱۸:۱۵ در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم خواهند رفت که ترکیب دو تیم به شرح زیر اعلام شد:

ترکیب آلومینیوم:

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی.

ترکیب پرسپولیس:

امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستان شگفت انگیز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • گل‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • ترکیب تراکتور و ذوب‌آهن مشخص شد
  • یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم
  • تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی