Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@07:08:56 GMT

۸۰۷ کارت هدیه در بین مددجویان بهزیستی قزوین توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۴۴۴۶

۸۰۷ کارت هدیه در بین مددجویان بهزیستی قزوین توزیع شد

علیرضا وارثی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشـت: اهدای کارت‌های هدیه در راستای پویش ضیافت همدلی و همچنین به مناسبت ماه مبارک رمضان به افراد تحت پوشش این نهاد اهدا شده است.

وی، تامین معیشت، تهیه غذای گرم، تهیه وسایل بهداشتی و دارویی، تامین هزینه‌های درمانی، تهیه جهیزیه و آزادی زندانیان را از مهمترین برنامه‌های پویش ضیافت همدلی برشمرد و تصریح کرد: امیدواریم این کارت‌های هدیه توانسته باشد بخش کوچکی از مشکلات مددجویان تحت پوشش ما را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مسوول، ضیافت همدلی تا آخرین روز ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و امیدواریم که با مشارکت بالای مردم در این پویش بتوانیم بخش عمده‌ای از مشکلات مددجویان بهزیستی استان قزوین را در حد توان خود برطرف کنیم.

وارثی اضافه کرد: در سازمان‌هایی مانند بهزیستی که افراد تحت پوشش آن را قشر ضعیف جامعه تشکیل می‌دهند، همکاری و کمک مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به همین خاطر امیدواریم با افزایش کمک‌های مردمی و خیران بتوانیم خدمات بیشتری را به جامعه هدف ارایه کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین تاکید کرد: هر چند شیوع ویروس کرونا خدمت رسانی به معلولان و مددجویان تا حدودی با مشکلاتی نیز همراه بود اما این اداره کل تمامی تلاش خود را انجام می‌دهد تا با استفاده از موسسات تحت پوشش خود بتواند به بهترین شکل ممکن به خدمات دهی خود ادامه دهد.

برچسب‌ها استان قزوین کمک های مردمی محرومیت سازمان بهزیستی کشور معلولان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین کمک های مردمی محرومیت استان قزوین کمک های مردمی محرومیت سازمان بهزیستی کشور معلولان اخبار کنکور تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۴۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات