Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@23:04:48 GMT

مرگ مرد جوان بر اثر سقوط از پاراگلایدر

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۳۶۲۰

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند گفت: بر اثر سقوط پاراگلایدر در ارتفاعات سایت پروازی گتوند یک مرد ۳۰ ساله (خلبان پاراگلایدر) فوت کرد. ناطقان: هومن کلانتری روز دوشنبه افزود: این حادثه ساعت ۱۴:۲۹ دقیقه روز گذشته به مرکز فوریت های پزشکی شهرستان گتوند اعلام و بلافاصله نیروهای این مرکز برای امداد رسانی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی ادامه داد: مرد ۳۰ ساله خلبان پاراگلایدر مصدوم این حادثه با آمبولانس برای مداوا به بیمارستان کارون شهرستان گتوند اعزام شد.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند با اشاره به مصدومیت شدید این مرد از ناحیه سر و سینه گفت: پس از درخواست بالگرد از سوی فوریت های پزشکی گتوند، یک بالگرد از اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به گتوند اعزام شد و مصدوم پس از اقدامات اولیه برای ادامه درمان به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شد.

وی افزود: متاسفانه مصدوم این حادثه به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان گلستان اهواز درگذشت منبع: عصر ایران برچسب ها: مرگ ، مرد جوان ، سقوط ، پاراگلایدر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مرگ مرد جوان سقوط پاراگلایدر شهرستان گتوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۳۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، احمد دهقان با اشاره به آغاز عملیات تعریض جاده کوشک به عنوان محور ارتباط گتوند و شوشتر، گفت: اعتبار موردنیاز این طرح ۱۳/۵ میلیارد تومان است که از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی تعریض آسفالتی به طول ۵ کیلومتر و عرض۳ متر، لکه گیری هندسی مسیر و روکش نهایی به طول ۲/۵ کیلومتر را از مشخصات فنی این طرح برشمرد و افزود: با تکمیل طرح، عرض نهایی جاده، ۹ متر خواهد شد.

دهقان ادامه داد: تعداد ابنیه فنی موجود در مسیر به تعداد ۸ دستگاه است که قبلا توسط اداره راهداری شهرستان و سازمان آب و برق خوزستان تعریض شده است و بیس قسمت تعریضی نیز توسط خیرین شهرستان گتوند تهیه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گتوند گفت از عموم شهروندان تقاضا داریم باتوجه به عرض کم جاده و فعالیت ماشین آلات راهداری، برای حفظ ایمنی تردد، حتی الامکان تا اجرای کامل طرح از تردد در این مسیر خودداری کرده و از مسیر اصلی گتوند-سه راهی گتوند-شوشتر تردد کنند.

دیگر خبرها

  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند