Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام استارت‌ لیست مسابقات کاپ جهانی پاراکانو و انتخابی پارالمپیک رقبای ملی‌پوشان کشورمان مشخص شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات کاپ جهانی پاراکانو و انتخابی پارالمپیک از فردا در سگد مجارستان آغاز می‌شود.

سه ملی‌پوش ایران نیز در کلاس‌های مختلف این رقابت حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهلا بهروزی‌راد در KL3 بانوان، اسلام جاهدی در KL2 مردان و مسعود قیصری در KL3 مردان نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها هستند.

با مشخص شدن استارت لیست رقابت‌ها، پاروزنان رقبای خود را شناختند.

بر این اساس مسعود قیصری در گروه چهارم مقدماتی KL3 مردان با نمایندگان قزاقستان، ٢ قایقران آلمانی، اسپانیا، ازبکستان و مصر رقابت می‌کند.

شهلا بهروزی‌راد در گروه دوم مقدماتی KL3 بانوان با نمایندگان مجارستان، فرانسه، ژاپن، کانادا، ایتالیا، آلمان و قزاقستان رو به رو می‌شود.

اسلام جاهدی نیز در گروه اول مقدماتی VL2 مردان با رقبایی از اوکراین، انگلیس، روسیه، برزیل، مجارستان، کانادا، بلاروس و نماینده دیگری از برزیل رقابت می‌کند.

جاهدی و قیصری برای کسب سهمیه پارالمپیک و شهلا بهروزی‌راد که پیش از این موفق به کسب سهمیه شده، برای تعیین رنکینگ خود در المپیک توکیو به مصاف حریفان می‌روند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، ۵ بازیکن سپک تاکرا و یک مربی از خراسان رضوی به اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای دختران در کرمانشاه جهت شرکت در مسابقات آسیایی تایلند دعوت شدند.

بهناز احمدنیا به عنوان مربی و ناهید ترابی، مهدیس هندویی، صبا طباطبایی، غزل شیرخانی و اعظم دادگر به عنوان ورزشکار در اردو حاضر هستند.

دیگر خبرها

  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک