Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام ابراهیمی پور با بیان اینکه امروز فلسطین نیازمند حمایت همه جانبه همه ملت‌های آزاده است گفت: روزی جوانان فلسطینی با سنگ برابر دشمن تمام مسلح خود ایستادگی می‌ کردند اما اینک موشک‌های حماس از غزه و کرانه باختری خواب را از دشمن گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام علی ابراهیمی پور» صبح امروز (پنج شنبه 23 اردیبهشت) در خطبه های نماز عید سعید فطر که با حضور مردم ولایتمدار آبادان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری در بلوار دهداری این شهر برگزار شد، با تبریک این عید سعید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه بندگان در این ماه پر فضیلت، خواستار حمایت همه جانبه از فلسطین و مردم بی دفاع این سرزمین شد و اظهار کرد: روزی جوانان فلسطینی با سنگ برابر دشمن تمام مسلح خود ایستادگی می‌ کردند اما اینک موشک‌های حماس از غزه و کرانه باختری رود اردن خواب را از دشمن صهیونیستی گرفته‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه آبادان افزود: امروز فلسطین نیازمند حمایت همه جانبه همه ملت‌های آزاده است و این حمایت با هر وسیله‌ای باید صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه روزی تفکر صهیونیست‌ها تحقق شعار از نیل تا فرات بود تصریح کرد: امروزه رژیم غاصب صهیونیستی به دنبال امنیت در دیوارهای خود است؛ زمان زیادی تا نابودی این غده سرطانی که بلای جهان اسلام شده باقی نمانده است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی پور به نقش انگلیس در منطقه اشاره کرد و ادامه داد: رژیم صهیونیستی با ایفای نقش انگلیس در منطقه به دنبال تفرقه افکنی بین کشورهای اسلامی است؛ این نبرد یک نبرد سرنوشت ساز است که در نهایت پیروزی فلسطین را رقم خواهد زد و باید از آنها در این راه حمایت شود.

 

وی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را بسیار حائز اهمیت و سرنوشت ساز خواند و اضافه کرد: مشارکت حداکثری موجب طراوت، قدرت و صلابت انقلاب و نظام می شود و بدون شک در عمل برگ زرینی در تاریخ تحولات کشور ما را به رغم تمامی توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان رقم می‌زند؛ لذا انتخابات خردادماه سال جاری یکی از مهمترین انتخابات کشور است که باید همه حضوری پرشور و حداکثری در آن داشته باشیم.

 

امام جمعه آبادان با تاکید بر لزوم انتخاب فرد اصلح هم به عنوان رئیس جمهور و هم اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد: این وظیفه خطیر بر عهده مردم است که باید در این دوره از انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنند؛ این دوره از اهمیت ویژه‌ای به لحاظ شرایط بین المللی و سیاسی برخوردار است و مشارکت اثرگذار مردم در آن مانند مشت محکم بر یاوه‌گویی‌های دشمنان نظام خواهد بود.

 

وی حضور گسترده مردم در انتخابات را عامل افزایش اقتدار ایران اسلامی دانست و بیان کرد: این نیز به معنای رنگ باختن تمامی توطئه‌های دشمنان است که می‌کوشند تا با ایجاد جوی منفی و یاس در جامعه ما مشارکت مردم را پای صندوق‌های رای پایین آورند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی پور با قدردانی از تلاش کادر درمانی در مبارزه با بیماری کرونا از شیوخ و سران عشایر خواست تا مانع دید و بازدیدهای عید فطر شوند و تاکید کرد: بازاریان و کسبه در خروج آبادان از وضعیت قرمز نقش مهمی را ایفا کردند، این قشر از جامعه بیشترین ضرر را از کرونا داشتند؛ لذا مردم نیز می بایست با همکاری و همراهی بیشتر مانع از ضرر اقتصادی در جامعه شوند.

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه های نماز عید سعید فطر خبرگزاری شبستان خوزستان عید سعید فطر نماز عید سعید فطر منطقه آزاد اروند حجت الاسلام ابراهیمی پور حمایت همه جانبه ابراهیمی پور حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۵۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم

نمازگزاران جمعه در شهرستان‌های مختلف استان امروز پس از اقامه نماز وحدت بخش جمعه در حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند و فریاد محکومیت جنایت اسرائیل سردادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دیروز برای حمایت از مقاومت فلسطین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مردم ایران اسلامی در استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار، هفتم اردیبهشت بعد از اقامه نمازجمعه با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، حمایت همه جانبه خود را از مردم فلسطین تا آزادی قدس شریف فریاد می‌زنند.

راهپیمایی مردم ساری از مصلی امام خمینی (ره) این شهر به سمت میدان ساعت برگزار شد.

نمازگزاران ساروی در این راهپیمایی با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و پرچم فلسطین با مشت‌های گره کرده، فریاد الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند و از مردم مظلوم غزه حمایت کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهر پارسال برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند و غزه قلب خونین جهان، رژیم صهیونیستی و حامیان غربی این رژیم را با مقاومت و ایستادگی به مصاف طلبیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اردوغان: ارائه اطلاعات پایگاه کورجیک به اسرائیل دروغ است
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • علت حمایت مردم ایران از ملت مظلوم فلسطین
  • حمایت مردم اردن از فلسطین
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم