Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال موفق شد با یک گل استقلال را شکست بدهد و به صدر جدول لیگ صعود کند.

حمید درخشان سرمربی پیشین پرسپولیس درباره این مسابقه به خبرنگار مهر، گفت: به خاطر حساسیت دربی، بازی این‌طور شده بود. دو تیم به هم نزدیک بودند. اگر استقلال برنده می‌شد، وضعیت جدول فرق می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همان اول بازی، استقلال استرس داشت و همین مسئله باعث درگیری شد.

وی ادامه داد: اینکه در فوتبال فقط ادعا داشته باشیم کافی نیست و باید مسائل فنی را هم توسعه بدهیم. اینکه با حرف و داد و بیداد داور را تحت فشار قرار بدهیم به فوتبال کمک نمی‌کند. هر تیم بهتر بازی کند و شرایط را تحت کنترل داشته باشد، موفق تر است.

سرمربی پیشین پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس باتجربه‌تر عمل کرد و تقریباً ضعفی نداشت. نقطه قوت پرسپولیس هر سه خط بود و با تمرکز بالاتر از استقلال بازی را تمام کرد. به نظرم پرسپولیس تحت تثایر مسائل استقلال قرار نگرفت و به خوبی بعد از گل، بازی را کنترل کرد.

درخشان با انتقاد از رفتار بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال و ورودش به درگیری‌های اواخر مسابقه گفت: کار غلامپور بد بود. کادر مربیان باید بازیکنان خودشان را کنترل کنند نه اینکه وارد درگیری شوند. کریم باقری هم دوباره مجبور شد وسط زمین برود و بازیکنان را جدا کند. در فوتبال حرفه‌ای این کارها نادر است. همیشه کریم باید وارد درگیری‌ها شود و این برای فوتبال حرفه‌ای خوب نیست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس حمید درخشان دربی 95 فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم

تیم فوتبال سپاهان در دیدار با استقلال ملاثانی پیروز شد و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان به استقلال ملاثانی در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی کردند که در نهایت با پیروزی دو بر یک سپاهان به پایان رسید.

کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ و رامین رضائیان از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۱۱۷ گل‌های سپاهان را به ثمر رساندند.

میلاد پاک‌پرور در دقیقه ۲+۹۰ تک گل ملاثانی را به ثمر رساند.

خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی کد خبر 748197

دیگر خبرها

  • اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید بخوانید
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود