Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی اقدامات اساسی در راستای توسعه و ارتقاء عملکرد فعالیت‌های شهرک‌های صنعتی را مورد اشاره قرار داد.

سید امیر مرتضوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی در گفت‌وگو با میزان با اشاره به پیگیری و اقدامات اساسی در راستای توسعه و ارتقاء عملکرد فعالیت‌های شهرک‌های صنعتی و حل مشکلات با ورود دستگاه قضایی، از ارتقاء ولتاژ برق شهرک صنعتی خیام در نیشابور و فراهم شدن زمینه جذب ۵۰۰ کارگر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به برگزاری جلسات متعدد و پیگیری‌های مستمر در خصوص شرکت پالود پارسیان که باعث حفظ اشتغال ۵۰۰ کارگر شد، اشاره کرد و بیان داشت: چهار مجموعه نیمه فعال مجموعه نیز توسط سرمایه گذار خریداری شد و ۴ واحد تولیدی راکد فعال گردید.

این مقام قضایی یادآور شد: فلوچارت مورد نیاز صنعتگران جهت ارجاع و پیگیری موضوعات مورد نیاز ایشان در دستگاه‌های استان از باب تسریع و تسهیل در امور نیز تهیه شد.

بیشتر بخوانید: رفع مشکل ۳۱۳ واحد تولیدی و صنعتی در خراسان رضوی با ورود دستگاه قضایی

مرتضوی گفت: مشکلات سند در شهرک‌های صنعتی ماشین ابزار، خیام و سر ولایت نیشابور که کلا مرتفع گردیده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه موضوع شهرک صنعتی چناران نیز به طور ویژه در حال پیگیری است، از حل مشکلات برق، آسفالت، مترو، پل هوایی، علایم راهنمایی و رانندگی، چاه آب، گاز و ... در اغلب شهرک‌های صنعتی خبر داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگستری خراسان رضوی رونق تولید احیای واحدهای تولیدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری خراسان رضوی رونق تولید احیای واحدهای تولیدی دادگستری خراسان رضوی شهرک های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۶۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی