Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، صفحه نخست روزنامه‌های بوشهر را در یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ اینجا بخوانید.

در صفحه نخست روزنامه بامداد جنوب می‌توان این تیتر‌ها را خواند: تقریبا همه احساس تکلیف کردند!!، دربی ۹۵، چگونه زشت‌ترین دربی آسیا شد؟!، عذرخواهی کافی نیست! نویسندگان را بشناسید، رانتخوارها، اجازه نوسازی ناوگان جاده‌ای را نمی‌دهند، بازنشستگان ابر وزارتخانه، گرفتار یک بی‌قانونی هستند!، شهرداری‌های استان در طرح تقویت بنیه علمی همکاری نکردند و ۵۹۲ نفر برای ریاست جمهوری ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین صفحه روزنامه پیام عسلویه می‌شود این تیتر‌ها را دید: آمار‌های کرونا در بوشهر کاهشی شد، تسریع در تکمیل پروژه‌های آب‌شیرین‌کن بوشهر نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است، مخالف خصوصی‌سازی آموزش و پرورش هستم، ۲۷ هیات اجرایی در استان بوشهر در عرصه انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شد، ۴۰۰۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های سدسازی استان بوشهر سرمایه‌گذاری می‌شود، انتخابات مظهر تقویت اعتماد به نفس ملت است و برداشتن تحریم‌ها با بولدوزر و ترسالی!

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه ها بوشهر ویروس کرونا انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۸۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های قم پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استان قم، امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را با تیتر‌ها و عناوین مختلف مشاهده می‌کنید.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌های قم پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • صفحه اول روزنامه‌های چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۵ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • اخذ تصمیمات مهم برای تسریع در اجرایی پروژه فیبر نوری استان بوشهر
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی سه شنبه ۳ اردیبهشت
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۴ اردیبهشت