Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@01:38:17 GMT

سهمیه آب باغستان سنتی قزوین افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۳۴۴۳

سهمیه آب باغستان سنتی قزوین افزایش یافت

مدیرعامل سازمان باغستان سنتی شهرداری قزوین گفت: سهمیه آب باغستان سنتی قزوین با همراهی مسئولان ارشد استانی در راستای صیانت از این گنجینه طبیعی افزایش یافت.

به گزارش ایمنا، محمد کریم کاظم پور اظهار کرد: با پیگیری‌های سازمان باغستان‌های سنتی شهرداری قزوین و دستور استاندار و رئیس شورای راهبردی باغستان سنتی و همچنین مساعدت و همکاری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین، میزان آب تخصیص یافته به باغستان سنتی در چارچوب سهمیه‌های مصوب قانونی افرایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حالی که این روزها باغستان سنتی با مشکل کم آبی دست و پنجه نرم می‌کند و باغداران باغات سنتی برای حفظ درختان و این سرمایه با ارزش ملی متحمل زحمات زیادی هستند، این تصمیم می‌تواند انگیزه بیشتری برای حفاظت و نگهداری از باغستان سنتی در در وجود مالکان و باغداران باغات سنتی ایجاد کند.

مدیرعامل سازمان باغستان سنتی شهرداری قزوین گفت: دو سوم هزینه آب تخصیص یافته به باغستان به منظور حمایت از اقتصاد باغداران با مساعدت شورای شهر و شهرداری قزوین توسط سازمان باغستان پرداخت شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 494573

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری قزوین بحران آب کمبود منابع آبی قزوین آبیاری نوین باغستان قزوین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان باغستان شهرداری قزوین باغستان سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۳۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی

حجت الله شهبازی افزود: باتوجه به پیش بینی هواشناسی استان در کاهش محسوس دما بروز پدیده کاهش دمای سطح خاک طی ۲ روز آینده تا نزدیک به صفر درجه اتفاق خواهد افتاد، وقوع خسارت سرمازدگی در محصولات باغی به ویژه باغات انگور دور از انتظار نیست و باید تمهیدات لازم از سوی باغداران اندیشیده شود.

وی افزود: می‌توان از عملیات غرقابی در باغات استفاده کرد و از خاک ورزی مانند شخم و دیسک نیز باید خودداری شود.

مدیر باغباینی جهاد کشاوری استان همدان تاکید کرد: برای کاهش اثرات سرمازدگی می‌توان از پوشش دادن خاک مانند پلاستیک‌های پوششی سیاهرنگ و همچنین از بخاری‌های باغی استفاده کرد.

وی بر ایجاد دود با استفاده از باقیمانده‌های گیاهی مانند کاه و کلش تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • ارزش صادرات صنایع‌دستی از آذربایجان‌غربی ۲۲ درصد افزایش یافت
  • افزایش 22 درصدی ارزش صادرات صنایع دستی از آذربایجان‌غربی
  • ممنوعیت عرضه دارو‌های گیاهی در عطاری‌ها