Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:03:55 GMT

موافقت با عفو و تخفیف مجازات ۴۷ نفر از محکومان در مازندران

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۴۷۷۹

موافقت با عفو و تخفیف مجازات ۴۷ نفر از محکومان در مازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمد صادق اکبری افزود: همگام با سیاست‌های محوری و اولویت دار رئیس قوه قضائیه در کاهش جمعیت کیفری، جلسات کمیسیون عفو بخشودگی به صورت مستمر برگزار می‌شود و این محکومان در کمیسیون عفو و بخشودگی واجد شرایط لازم تشخیص داده شده‌اند.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: البته این عفو و گذشت مشمول مرتکبین جرایم خشن و جرایمی مانند قاچاق مواد مخدر، سلاح و مهمات، تیراندازی‌ها و پاره‌ای دیگر از جرایم سنگین و مخل نظم و امنیت عمومی نشده و مرتکبین این جرایم باید محکومیت مندرج در احکام قطعی را تحمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام اکبری اظهار داشت: درسال گذشته درمجموع ۲۸۱ نفراز واجدین شرایط در راستای اجرای مفاد آئین نامه کمیسیون عفو، بخشودگی و تخفیف مجازات محکومین و بهره مندی محکومین از رأفت اسلامی از عفو و بخشش مقام معظم رهبری استفاده کردند.

کد خبر 5216922

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری محمد صادق اکبری دادگستری مازندران تخفیف انتخابات 1400 چالش شایستگی ویروس کرونا فلسطین بوشهر جنبش ازما آمار کرونا اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا گرگان زلزله عکس استانها کرمانشاه واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد

با حکم حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا به عنوان رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، با حکم حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا به عنوان رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد.

پیش از این علی شعبانی رئیس کل دادگستری قزوین بود و حجت الاسلام مصطفوی نیا پیش از این رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بوده است.

رئیس جدید دادگستری قزوین در سابقه کاری خود دادستانی رشت را نیز در کارنامه دارد.

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • چرا مجازات "تشهیر" برای مجرمان خشن به کار گرفته نمی‌شود؟
  • چرا مجازات تشهیر برای مجرمان خشن به کار گرفته نمی‌شود؟
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم