Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@05:25:17 GMT

علت قطعی برق در کمبود تولید است

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۷۵۲۹

علت قطعی برق در کمبود تولید است

فرماندار ویژه ری با اشاره به اینکه برای خروج از پیک مصرف و مدیریت شبکه، قطعی برق صورت می‌گیرد گفت: علت قطعی برق در شبکه توزیع نیست بلکه در کمبود تولید است.

به گزارش مشرق، حسین توکلی کِجانی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت قطعی برق در کشور و خصوصاً در شهرستان ری اظهار داشت: افزایش دما، گرم شدن هوا و همچنین کاهش سطح آب سدها و افزایش مصرف برق، شرایط تولید برق را با مشکل مواجه کرده که برای خروج از پیک مصرف و مدیریت شبکه، قطعی برق صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: هنوز به پیک مصرف نرسیده‌ایم که قطعی داریم

توکلی کجانی افزود: برنامه قطعی برق در کشور به دلیل شبکه توزیع نیست بلکه به علت کمبود تولید است که به صورت سراسری اجرا می‌شود و در شهرستان ری نیز بر اساس برنامه اعلام شده از سوی شرکت توانیر و مرکز دیسپاچینگ به شرکت توزیع برق استان تهران محدودیت مصرف برق اعمال می‌شود که در برخی از نقاط شهرستان قطعی برق دو مرحله‌ای داشتیم.

بیشتر بخوانید: برق قطعه؛ صدا میاد؟!

فرماندار ویژه ری با اشاره به قطعی برق در شهرری گفت: این موضوع به صورت جدی مورد بررسی و از برق استان، انتشار جدول قطعی برق به صورت مشخص در شهرستان پیگیری شده تا شهروندان در جریان قرار گیرند.

معاون استاندار تهران عنوان داشت: با توجه به اینکه در فصل گرما قطعی برق شرایط سختی را به وجود می‌آورد، از تمامی شهروندان درخواست می‌شود ضمن شکیبایی و در نظر گرفتن صرفه جویی در ساعات پیک مصرف، در صورت مشاهده استخراج غیرقانونی رمز ارزها، موارد را به اداره برق شهرستان ری اطلاع دهند تا با تلاش نیروهای اداره برق و همراهی مردم، ساعات قطعی برق کاهش یابد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین برق شهرستان ری شرکت توانیر تهران قطعی برق پیک مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۷۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سید علی موسوی با اشاره به اینکه کشت بادام زمینی در ۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان آغاز شده است افزود: پیش بینی می‌شود بادام کاران گیلانی امسال ۱۱ هزار تن پیله خشک به ارزش اقتصادی ۱۲ میلیارد تومان برداشت کنند. 
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه شهرستان آستانه اشرفیه با ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار قطب تولید این محصول در گیلان است اضافه کرد: در شهرستان‌های تالش، رشت، رودبار و بندر انزلی نیز بادام زمینی کشت می‌شود. 
سید علی موسوی با بیان اینکه بادام زمینی هر ساله در اردیبهشت ماه کشت و برداشت آن از اوایل شهریور ماه آغاز می‌شود، گفت:بادام زمینی گیلان با داشتن دوره رشد ۱۱۰ تا ۱۲۰ روز از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و به دلیل طعم مطلوب، مورد پسند و استقبال مصرف کنندگان است. 
وی با اشاره به اینکه بیش از ۵ هزار خانوار گیلانی در زمینه تولید و بهره برداری بادام زمینی فعالیت دارند افزود: همچنین ۸ کارخانه و ۲۰۰ کارگاه سنتی در زمینه فرآوری این محصول در استان فعال هستند. 
محصول بادام زمینی به دلیل داشتن چربی‌های غیر اشباع و پروتئین بالا، کاهش دهنده خطر بیماری‌های قلبی، سرطان و آلزایمر است و علاوه بر مصرف خوراکی و آجیلی در تهیه روغن بادام زمینی، کره بادام زمینی، علوفه و مصارف صنعتی نیز کاربرد دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف