Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@03:06:59 GMT

کشف ۲۰ سلاح جنگی در خمینی شهر

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۲۲۶۵

ایسنا/اصفهان فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: با اجرای طرح «قدس» در سطح شهرستان خمینی شهر با اراذل و اوباش، معتادین و خرده فروشان، صنوف متخلف،مخلین نظم عمومی و محکومین تحت تعقیب برخورد شد.

سرهنگ غلامرضا براتی امروز (دوشنبه- ۳ خرداد) در جمع خبرنگاران با گرامیداشت روز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: نیروی انتظامی طرحی را با نام «قدس» در شهرستان خمینی شهر با هدف ارتقا امنیت اجتماعی و افزایش امنیت محلات عملیاتی کرده است که طی این طرح با اراذل و اوباش، معتادین و خرده فروشان، صنوف متخلف، مخلین نظم عمومی و محکومین تحت تعقیب برخورد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پشتیبانی دستگاه قضا در اجرای این طرح، اظهار کرد: ۱۳۰ نفر معتاد و ۲۳ نفر خرده فروش مواد مخدر با ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در خصوص دستگیری سارقین گفت: تعداد ۶۲ نفر سارق دستگیر و حدود ۹۶ مورد اموال مسروقه کشف و ضبط شد. همچنین تعداد ۱۰۳ نفر اتباع خارجی غیرمجاز ، چهار نفر از اراذل و اوباش شاخص و ۷۴ نفر از متهمین تحت تعقیب نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

براتی افزود: با انجام چندین عملیات در سطح شهرستان ۲۰ قبضه سلاح جنگی و ۱۰ قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط شد. ۳۲۸ مورد بازدید از صنوف شهرستان داشتیم که در این راستا ۴۵ واحد متخلف از جمله ضایعاتی ها و چایخانه های متخلف پلمب شدند.

وی اضافه کرد: این طرح ادامه خواهد یافت و برای جلب رضایت مردم تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها دستگیری سارقان شهرستان خمینی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا: جنگ در غزه همچنان جنگی علیه زنان است

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) روز جمعه در صفحه کاربری خود در «ایکس» اعلام کرد: «جنگ در غزه همچنان جنگی علیه زنان است. بیش از ۱۰ هزار زن کشته و ۱۹ هزار زن نیز زخمی شده اند. روزانه ۳۷ کودک مادر خود را از دست می‌دهند. شرایط وحشتناک است. ۱۵۵ هزار زن باردار یا شیرده با محدودیت شدید دسترسی به آب و امکانات بهداشتی مواجه هستند.»

دیگر خبرها

  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • آنروا: جنگ در غزه همچنان جنگی علیه زنان است
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند