Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ رئیس ستاد انتخاباتی شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان مرکز استان با هدف حمایت از آیت الله رئیسی معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، در آئینی با حضور برخی از اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد، شیرعلی خرامین به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی شورای وحدت استان و محمد دانشی نسب به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی شورای وحدت شهرستان بویراحمد با هدف حمایت از آیت الله رئیسی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرعلی خرامین از اعضای هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج سابقه رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد را در کارنامه خود دارد.

محمد دانشی‌نسب نیز عضو هیئت رئیسه شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد و دبیر اجرایی این تشکل سیاسی در استان را بر عهده دارد.

نشست خبری شورای وحدت سیستان و بلوچستان|‌ مشارکت حداکثری در انتخابات را پیگیریم /‌"رئیسی"‌ امور اجرایی کشور را متحول می‌کند«مرتضی طلایی» رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت در تهران شدجلسه انتخاباتی شورای وحدت با رئیسی برگزار شد

به گزارش تسنیم، جریان مردمی ندای وحدت به عنوان قوی‌ترین جریان  با پشتوانه عظیم مردمی در استان نیز بعد از ثبت نام آیت الله رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری، با برگزاری نشست‌هایی در نقاط مختلف شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون از این کاندیدای انقلابی اعلام حمایت کرد.

انتهای پیام/541/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد انتخاباتی شورای وحدت کهگیلویه و بویراحمد رئیس ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۴۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی/ نوبت به روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش رسید
  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/ تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • اسلام‌آباد: سفر رئیس جمهور ایران فرصتی برای تعمیق همکاری‌ها بود
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند
  • هر کسی رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند