Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری شهر، آیین کلنگ زنی یادمان ملی سرباز وطن با حضور پیروز حناپی شهردار تهران و جمعی از مسئولان برگزار شد.
پیروز حناچی در این مراسم با گرامی داشت شهیدان و شهیدان نیمه خرداد و آزاد سازی خرمشهر و اشاره به روز پایداری دزفول شهری که در زمان دفاع مقدس نماد پایداری کشور بود، گفت: خاطرم هست سالها پیش به مسجدی در  شیراز رفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر روی تخته سنگی در آن مسجد شعری نگاشته شده بود با این عنوان که بماند سالها این نظم و ترتیب/ زما هر ذره خاک افتاده جایی/ غرض نقشیــست کز ما باز ماند/که هستی را نمی بینم بقایی .../ مگر صاحب دلی روزی به رحمت/ کند در حق درویشان دعایی ...
او ادامه داد: در این مراسم باید به لطف و مرحمت کسی اشاره کنم که در شکل گیری تپه های عباس نقش داشت و آن فرد کسی نیست جزء مقام معظم رهبری.
حناچی گفت: در زمان وزیر مسکن وقت مرحوم کازرونی سند معینی برای عباس آباد تعیین نشده بود و در تیرماه ۸۲ این سند به تصویب رسید و اقدامات امروزه بر اساس آن طرح انجام شده است.
شهردار تهران ادامه داد: وظیفه داریم در عباس آباد به شکل ملی عمل کنیم. نماد سرباز وطن یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی را در یاد زنده می کند و یاد رشادت ایشان را زنده نگه می دارد.
حناچی گفت: تلاش کردیم ساخت چنین نمادهایی را به خرد عمومی بگذاریم نظیر اقداماتی که در ساخت باغ کتاب، پل طبیعت، محور شارباغ حضرت فاطمه، ساختمان پلاسکو و غیره انجام شده که همگی نتیجه خرد جمعی است.  
او ادامه داد: هر کسی برای خدا کار کند خدا برای خیر خواهد خواست. مصداق آن شهید سلیمانی بود. در این راه به شهادت رسید اما کسی از این شهادت تعجب نکرد چون ماموریت ایشان همین عمل به وظیفه بود. به سخره گرفتن مرگ و خالصانه عمل کردن از خصوصیات بارز رفتاری ایشان بود.
شهردار تهران به وقایع بعد از زلزله بم اشاره کرد و گفت: روز دوشنبه بعد از وقوع زلزله رییس جمهور وقت از منطقه بم بازدیدی کرد. در آن موقع شهید کاظمی به ما گفت که ۱۷۰ سورتی پرواز در فرودگاه بم انجام شده است که معنی آن جا به جایی ۸ هزار بیمار بدحال بود  در آن زمان همه پروتکل های مرسوم پروازی کنار گذاشته شد و این کار انجام گرفت.
او افزود: خاطرم هست سردار سلیمانی در سیل ۹۸ نیز بی ادعا در بین مردم خوزستان حاضر شد بنابراین عکس العمل مردم بی دلیل نیست. او کنار مردم بود. یکی از بانیان و پایه گذاران ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا در مجاورت حرم حضرت امیرالمومنین سردار سلیمانی بود که کار فاخری انجام شد که امیدواریم خداوند تمامی زحمات ایشان که محدود به مردم ایران نبود بلکه مردم مسلمان و غیرمسلمان از آن منتفع شدند را در کارنامه اعمال ایشان منظور کند.
در این آئین، علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران، محمد سالاری، مجید فراهانی، صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، عبدالرضا گلپایگانی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، غلامحسین محمدی رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و مشاور شهردار تهران و علی محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستانها و فضای سبز شهرداری تهران حضور داشتند.

کد خبر 603499 برچسب‌ها شهرداری شهردار مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری شهردار مدیریت شهری شهردار تهران انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدیر اجرایی امامزاده قاسم (ع) با بیان اینکه تمام فعالیت‌ها در این آستان پیوست رسانه‌ای دارد، گفت: در دوره‌هایی که برگزار می‌کنیم، دانش آموز یک شب در امامزاده بیتوته می‌کند و برنامه فرهنگی برگزار می‌شود و در هر بیتوته بالغ بر ۱۵۰۰ نفر متقاضی داریم.

حجت الاسلام رستمی، مدیر اجرایی امامزاده قاسم (ع) طی سخنانی در دومین روز برپایی نمایشگاه دستاورد‌های وقف با اشاره به موضوع جوانان و رسانه گفت: آستان امامزاده قاسم (ع) با توجه به انتسابی که به قاسم بن الحسن (ع) دارد، رویکرد خود را مبتنی بر نوجوانان و جوانان دارد.

وی با بیان اینکه روایات فراوان ما را به سوی توجه به نوجوانان و جوانان سوق داده است، اظهار کرد: آستان امامزاده قاسم (ع) در دربند پایگاه ویژه برای نوجوانان است و به واسطه حمایت سازمان اوقاف مجموعه امامزاده قاسم به عنوان مجموعه فعال حوزه نوجوان مطرح شده است.

حجت الاسلام رستمی بیان کرد: در یکسال دو دوره اعتکاف دانش آموزی برگزار کرده ایم و ۶ هزار نفر متقاضی داشتیم. در دوره‌هایی که برگزار می‌کنیم، دانش آموز یک شب در امامزاده بیتوته می‌کند و برنامه فرهنگی برگزار می‌شود. در هر بیتوته بالغ بر ۱۵۰۰ نفر متقاضی داریم.

وی افزود: در برنامه روزه اولی ها، چند ده هزار نفر حضور داشتند. اینکه این مجموعه به عنوان مجموعه فعال حوزه نوجوان مطرح شده بخاطر فعالیت رسانه‌ای خوب است. وقتی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلا ب به شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن اشاره می‌کنند، راهکارش توجه به مقوله رسانه استتاکنون چندین مستند ارائه کرده ایم برای هر کار پیوست رسانه‌ای در نظر می‌گیریم.

مدیر اجرایی امامزاده قاسم (ع) گفت: ما به واسطه اقدامات رسانه‌ای ۵۰۰ درصد افزایش زائر داشته ایم و افزایش زائر یعنی افزایش خیر و رشد و بالندگی آستان، لذا عرصه رسانه به شدت اهمیت دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟