Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، غفارزاده مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی  گفت: مقدار آب تالاب بین المللی قوریگول در زمان حاضر نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۷ هزار مترمکعب و در مقایسه با متوسط درازمدت ۱۰۰ هزار مترمکعب کاهش دارد.

او گفت: تراز سطح آب تالاب قوریگول نیز در زمان حاضر ۱۹۱۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶۰ متر است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۴ سانتیمتر کاهش نشان می‌دهد، تراز کنونی تالاب در مقایسه با مشابه متوسط درازمدت هفت سانتی متر کاهش دارد.

او گفت: وسعت تالاب در تراز یاد شده ۱.۳۴ کیلومترمربع برآورد شده که نسبت به مدت مشابه پارسال حدود هشت هزار مترمربع و در مقایسه با متوسط درازمدت ۲ هزار مترمربع کاهش نشان می‌دهد.

غفارزاده همچنین آبرسانی به تالاب بین المللی قوریگول را در شرایط و وضعیت فعلی قابل قبول ندانست و افزود: برای انتقال آب بالادستی به این تالاب باید از روش لوله گذاری که حدود ۳۰ میلیارد تومان هزینه دارد استفاده کنیم.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب منطقه ای آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند

ابراهیم بابایی گفت: نیرو‌های آتش‌نشانی، طی پارسال  به ١ هزار و ٣٨۵ نفر  طی عملیات های مختلف امدادرسانی‌ها کردند و آن ها را از مرگ حتمی نجات دادند. 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان بیان داشت: طی پارسال، تعداد نجات یافتگان به همت آتش نشانان، نسبت به سال ١۴٠١،  افزایش ٢٠ درصدی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • حال خوش تالاب های کانی برازان و قوپی باباعلی مهاباد
  • دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو
  • احیای موقت گردشگری در تالاب بین‌المللی هامون
  • تالاب دورگه‌سنگی نقده میزبان فلامینگو‌های مهاجر
  • ۵ ماده غذایی که می توانند اثری مشابه داروهای لاغری داشته باشند
  • پیش بینی فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در خوزستان
  • آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • روسیه واشنگتن را به کاهش سطح روابط تهدید کرد