Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، مئیر عوزئیل در گزارشی در روزنامه معاریو نوشت به جای رگباری از موشکها، رگباری از ناامیدی به رژیم صهیونیستی فرود آمده است.

عوزئیل نوشت: علت ناامیدی اول نیز مواضع یهودیان در آمریکاست که بیشتر آنان عضو حزب دمکرات هستند.

این نویسنده صهیونیست از اینکه یهودیان آمریکا از اسرائیل حمایت و با آن ابراز همبستگی نکرده اند، به شدت انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عوزئیل، یهودیان آمریکا را به پایبندی به اصول دمکراسی و حقوق بشر که خطری برای اسرائیل است، متهم کرد و افزود آنچه بر درد و ناامیدی اش افزوده، مواضع احزاب مسیحی انجیلی است که از رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

وی افزود: ناامیدی دوم که از ناامیدی اول نیز شدیدتر است، از طرف ساکنان داخل اسرائیل (فلسطیینان ساکن سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ میلادی) و مواضع آنان در قبال مسجد الاقصی و درگیر‌های بی سابقه بین اعراب و یهودیان است.
عوزئیل نوشت بیم آن وجود دارد که این پدیده بدتر شود و اعراب، تأسیسات و خودرو‌ها را به آتش بکشند و به یهودیان در شهر‌های مختلطی همانند یافا، عکا و حیفا حمله کنند.

وی به ناامیدی اسرائیلی‌ها از بابت غزه و به خصوص حماس پرداخت و نوشت: اسرائیلی‌ها فکر می‌کردند عقب نشینی از غزه در سال ۲۰۰۵ میلادی و اخراج شهرک نشینان از شهرک‌ها به کاهش فعالیت‌های خصمانه علیه اسرائیل منجر خواهد شد یا دست کم از سطح آن خواهد کاست؛ اما آنچه اتفاق افتاد بر عکس بود و خطر علیه اسرائیل در مقایسه با گذشته و بر خلاف انتظارات بزرگتر و شدیدتر شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه معاریو رژیم صهیونیستی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه

پایگاه خبری «شهاب»، ظهر امروز (جمعه)، خبر داد مقر صلیب سرخ در مقابل درمانگاه «الرمال» در خیابان «الوحده» در غرب شهر غزه مورد تهاجم قرار گرفته است.

رسانه‌های فلسطینی اشاره کردند که آوارگان فلسطینی در این مقر اسکان داشته‌اند و در پی این حمله، چند نفر به شهادت رسیده‌اند و تعدادی دیگر مجروح شده‌اند.

برخی رسانه‌های فلسطینی شمار شهدا را دست‌کم ۳ نفر گزارش کرده‌اند؛ اما گزارش دقیقی درباره تعداد مجروحان در دست نیست.

ارتش اسرائیل پیش از نیز خودروی یک گروه بین‌المللی که وظیفه توزیع غذا در غزه را برعهده داشت، مورد حمله قرار داده بود.

اواسط فروردین ماه بود که یک پهپاد اسرائیلی خودروی حامل امدادگران سازمان موسوم به «آشپزخانه مرکزی جهانی» را هدف حمله قرار داد که به دنبال آن دست‌کم ۷ تن از کارکنان غیرفلسطینی آن جان خود را از دست دادند.

این حمله با واکنش‌های بسیاری مواجه شد و استرالیا که یک شهروند خود را در این تهاجم از دست داده بود، بلافاصله سفیر رژیم اسرائیل را احضار کرد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • سرپیچی سربازان اسرائیلی از دستورات آماده شدن برای عملیات رفح
  • خط و نشان وزیر اسرائیلی برای نتانیاهو
  • السنوار شطرنج باز قهاری است/ هر بار ما را غافلگیر می‌کند
  • (ویدئو) اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • معاریو: برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو
  • ناامیدی رژیم صهیونیستی از شکست طرح بین‌المللی‌اش برای توقف فعالیت آنروا
  • فیلم/ وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد
  • حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه