Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@01:10:34 GMT

پی اس جی خواهان مدافع اینتر

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۴۲۸۵

پی اس جی خواهان مدافع اینتر

باشگاه پاریسی در تلاش است تا بتواند ستاره این فصل اینتر را با پیشنهاد قابل توجه مالی جذب کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، دوران حضور اشرف حکیمی در اینتر محتمل است که دوران کوتاهی باشد، چرا که پس از درخشش او در فصل گذشته باشگاه‌های زیادی خواهان جذب او شده اند.

یکی از جدی ترین مشتریان اشرف حکیمی، بازیکن سابق رئال مادرید و کنونی اینتر، تیم پاریس سن ژرمن است که علاقه خود را برای جذب این بازیکن اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سران پی اس جی قصد دارند مبلغ قابل توجهی را نیز برای حکیمی پرداخت کنند تا این مدافع بیست و دو ساله را به پاریس ببرند.

باشگاه پی اس جی در حال حاضر مذاکرات را با اینتر آغاز کرده تا بتواند توافق مد نظر خود را بر سر حکیمی حاصل کند. گزارشات خبر از هزینه شصت میلیون یورویی این انتقال برای فرانسوی‌ها داده اند که البته ممکن است در جریان مذاکرات حتی ب هفتاد میلیون یورو نیز برسد.

دو باشگاه مدتی است که در حال مذاکره هستند و پیش از این پی اس جی پیشنهاد معاوضه پارادس با حکیمی را داده بود که سران باشگاه اینتر این پیشنهاد را به سرعت رد کردند. به همین دلیل فرانسوی‌ها احتمالاً پیشنهاد خود را نقد ارائه دهند تا بتوانند رضایت اینتری ها را جذب کنند.

کد خبر 497301

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اینتر میلان اشرف حکیمی رئال مادرید پی اس جی نقل و انتقالات فوتبال اروپا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض دانشجویان اروندی در دفاع از آزادی خواهان فلسطین

اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور آبادان اعلام کردند: آمریکا ادعای دموکراسی، حکومت مردمی و نیز آزادی بیان را یدک می‌کشد، اما در مقابل اعتراضات آرام و البته به حق دانشگاهیان نسبت به وحشیگری‌های صهیونیست‌ها در غزه برخورد‌های خشن و غیر انسانی از خود بروز می‌دهد.

این دانشگاهیان با محکوم کردند رفتار ضد بشری پلیس امریکا گفتند: بسیاری دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا در راهپیمایی‌های سراسری اعتراض خود را نسبت به نسل کشی و کودک کشی در غزه را اعلام کرده اند، اما حکومت به ظاهر مردمی آمریکا نه تنها آن را تحمل نمی‌کند بلکه وحشیانه‌ترین و غیر انسانی‌ترین رفتار‌ها را بادانشجویان و حتی اساتید آقا و خانم از خود نشان می‌دهد که این خود نشان دهنده اوج تزویر و ریاکاری در سیاست‌های داخلی و خارجی آمریکاست.

این اساتید و دانش جویان خواستار توقف سریع نسل کشی در غزه شدند و از مجامع جهانی خواستند برخورد سریع و البته مناسبی با رژیم جنایکار صهیونیستی و نیز حامیان آنها داشته باشند.

در خرمشهر هم دانشجویان و اساتید با تجمع و سردادن شعارهای ضد صهیونیستی از اقدام شجاعانه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی و اقدامات پلیس در برخورد با دانشجویان اروپایی و آمریکایی و ضرب و شتم آنان را حمایت کردند.

دانشجویان در این تجمع با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس از ماهیت واقعی غرب گفتند که همیشه مدعی آزادی بیان و حمایت از تظاهرات آرام است، اما در روز‌های اخیر چگونه با خشن‌ترین روش‌ها تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان غربی را سرکوب می کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدند
  • بورکینافاسو خواهان استفاده از توانمندی‌های ایران است
  • فیلم| حمایت دانشگاهیان مشهد از آزادی‌خواهان دانشگاه‌های آمریکا
  • اعتراض دانشجویان اروندی در دفاع از آزادی خواهان فلسطین
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • پسران یک قدم تا فینال/ دختران در آستانه قهرمانی