Web Analytics Made Easy - Statcounter

فلاح لاله زاری مردم را بهترین مجریان برنامه های بزرگداشت اعیاد و مناسبت های دینی دانست وگفت: در دهه کرامت باید تمام ظرفیت ها و توان خود را به کار بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ «فرشید فلاح لاله زاری» درنشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان سمنان بصورت وبیناری با اشاره به واقع شدن سمنان در بین دو حرم حضرت معصومه (س) در قم و حضرت امام رضا (ع) در مشهد اظهار داشت: بیشتر شهرهای استان سمنان در مسیر عبور زائران این دو بزرگوار قرار دارد و مردم مومن این استان افتخار میزبانی و خادمی این بزرگواران را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه دهه کرامت از 22 خرداد امسال آغاز می شود اضافه کرد: در دهه کرامت باید تمام ظرفیت ها و توان خود را به کار بگیریم تا علاوه بر میزبانی زائران، فضای پرنشاط و شادی را برای مردم به خصوص پس از دوران همه گیری کرونا و وجود تلخی ها، افسردگی ها و خانه نشینی ها فراهم سازیم.

 

وی با تأکید بر اینکه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت باید آبرومند و مناسب برگزار شود  ادامه داد: مردم همواره بهترین مجریان برنامه های بزرگداشت اعیاد و مناسبت های دینی بوده اند.

 

فلاح لاله زاری تصریح کرد: دستگاههای فرهنگی نیز باید ظرفیت ها و برنامه های خود را به گونه ای قرار دهند تا در کنار مردم به هرچه باشکوهتر برگزاری برنامه های دهه کرامت کمک و همکاری  کنند.

 

دبیر ستاد دهه کرامت استان سمنان از دستگاههای فرهنگی عضو این ستاد خواست تا ویژه برنامه هایی را برای جمعیت تحت پوشش از جمله اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش، شهرداری ها و ... برنامه ریزی و اجرایی کنند.

 

اولین جلسه اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان سمنان در روز دوشنبه دهم خرداد ماه بصورت وبیناری برگزار می‌شود.

 

این جلسه با حضور مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان بصورت وبیناری برگزار شد.

 

دهه کرامت از روز شنبه مورخ 22 خرداد ماه مصادف با اول ذیقعده و میلاد حضرت معصومه(س)آغاز و تا روز سه شنبه مورخ اول تیرماه همزمان با میلاد با سعادت امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: فضای پرنشاط برنامه های دهه کرامت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برنامه های بزرگداشت استان سمنان دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد