Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:06:59 GMT

ترویج گفتمان انقلاب گره گشا مشکلات مختلف است

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۹۵۱۵

ترویج گفتمان انقلاب گره گشا مشکلات مختلف است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر سه شنبه در دیدار مسئولین دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در نهادها و نیروهای مسلح خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، با اشاره به رسالت و کارکرد دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در نهادها و دستگاه‌های مختلف، بر فعالیت منسجم و متشکل این نهادها در استان تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه گفتمان سازی و فعالیت به‌صورت تشکلی و منسجم از تأکیدات همیشگی مقام معظم رهبری است، افزود: گفتمان نشأت گرفته از علم و دانش و اطلاعات وسیع می‌تواند در زمینه‌های مختلف گره‌گشا باشد، زیرا زمانی که کسی با دانش فراوان و نگاه منطقی به موضوعی ورود کند خودبه‌خود دل‌ها نرم شده و گفتار و کلام او تأثیرگذار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: نمایندگان ولی‌فقیه در دستگاه‌ها و نهادهای مختلف تکلیفی به ورود در زمینه عزل و نصب‌ها ندارند و صلاح هم نیست که در این امور دخالت کنند؛ اما باید در مجموعه محل فعالیت خود برای گفتمان سازی و تبیین گفتمان امام و رهبری تلاش کنند.

امام جمعه بجنورد در انتها با اشاره به ضرورت فعالیت دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در نهادهای مختلف به‌صورت جبهه متحد و متشکل، اظهار کرد: باید تلاش کنیم گفتمان ولایت و مقام معظم رهبری را بیش از پیش در استان و مجموعه‌های مختلف فراگیر و گسترده کنیم که نیل به این هدف نیز نیازمند هم‌فکری و هم‌اندیشی مسئولان دفاتر برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت موجود است.

کد خبر 5225699

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری رضا نوری امام جمعه بجنورد گفتمان انقلاب انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر چالش شایستگی کرمانشاه گرگان آمار کرونا شیراز واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه سیدابراهیم رئیسی اردبیل مشارکت مردم در انتخابات اراک ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۹۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی فعالیت شبکه الجزیره در اراضی اشغالی را ممنوع کرد

به گزارش جماران؛ دولت رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه با اکثریت آرا به بستن دفاتر شبکه الجزیره در اراضی اشغالی رای داد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دولت او با اکثریت آرا تصمیم به تعطیلی شبکه الجزیره گرفته است.

منابع عبری زبان اعلام کردند علاوه بر تعطیلی دفاتر الجزیره در "اسرائیل"، این شبکه دیگر حق پخش در اراضی اشغالی به زبان‌های انگلیسی و عربی را هم ندارد و کارت خبرنگاران آن باطل شده و تجهیزات این شبکه نیز مصادره خواهد شد.

بر این اساس، سایت شبکه الجزیره نیز در اراضی اشغالی فیلتر خواهد شد.

 

حجم ویدیو: 2.61M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • آیا لایحه «ارتقای امنیت زنان» فمنیستی است؟
  • نشست ایده پردازی ترویج گفتمان مقاومت در جامعه برگزار می‌شود
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • رژیم صهیونیستی فعالیت شبکه الجزیره در اراضی اشغالی را ممنوع کرد
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • آیا امام صادق (ع) فقط گوشه‌ای می‌نشست و درس می‌داد؟
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد