Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی نیکزاد رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های انتخاباتی آیت الله رئیسی عصر امروز سه‌شنبه در نشست خبری خود با رسانه‌ها ا‌ظهار کرد: هرکس در درون خانواده انقلاب است و بخواهد از آقای رئیسی حمایت کند به سوی آن‌ها دست یاری دراز می‌کنیم و آن‌ها را در درون خانواده انقلاب می‌دائم و در درون طرفداران آقای رئیسی می‌پذیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با توجه به استقبال بیش از حدی که در سطح کشور شخصیت‌های اجتماعی و سیاسی و احزاب و اقوام از رئیسی داشتند بنای ما این بود که ستادی نداشته باشیم، گفت: الان در استان‌ها و مرکز تشکیلاتی به نام شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی حجت‌الاسلام رئیسی را داریم و من به عنوان رئیس این شورا عرض می‌کنم که ما به ۳۱ استان مان حکم دادیم و رئیس و شورای هماهنگی آن‌ها تشکیل شده است.

رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی با تاکید بر اینکه جلسه متعددی با کاندیدا‌های عدم احراز صلاحیت شده و همچنین احزاب و جریان‌هایی مثل شورای ائتلاف و وحدت و جبهه پایداری داریم، گفت: آن‌ها بر ما منت گذاشته اند و آنچه برای کاندیدا‌های خودشان سازماندهی کردند، ستاد هایشان را پشت آقای رئیسی آوردند.

نیکزاد در این نشست مهدی دوستی را به عنوان سخنگوی شورای هماهنگی ستاد‌های حجت‌الاسلام رئیسی معرفی کرد.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری شورای هماهنگی ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۱۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر اظهار داشت: از نیروی انتظامی برای اجرای طرح موفق «نور» تقدیر و تشکر می‌شود و باید مکمل‌های این طرح در مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی اجرا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: اقناع سازی نسل جوان و نوجوان در مباحث فرهنگی ضروری است و باید جوان ما از لحاظ فکری اقناع شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد دهه کرامت گفت: دهه کرامت باید همه پای کار باشند و برنامه‌های خود را به ستاد استانی ارسال کنند.

در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و فرماندار بوشهر از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با اهدای لوحی از فعالیت مجموعه فراجا و اجرای طرح نور تقدیر شد.

کد خبر 6091288

دیگر خبرها

  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • تصویری از پلاکارد روحانیون علیه ابراهیم رئیسی در تجمع قم
  • ببینید | اولین واکنش معاون ابراهیم رئیسی به خبر فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال
  • تحریم‌ها در ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش