Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق بیانیه ای جدید حمله سایبری به بزرگترین توزیع کننده محصولات گوشتی جهان از نوع باج افزاری بوده است و کاخ سفید نیز در این زمینه واکنش نشان داده است.

براساس گزارش شرکت توزیع محصولات گوشتی JBS به دولت آمریکا، حمله سایبری که فعالیت‌های تولیدی این شرکت را در دو کارخانه آمریکا و استرالیا مختل کرده در نتیجه نفوذ یک باج افزار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان کارین ژان پیر سخنگوی کاخ سفید در این باره گفت: ایالات متحده آمریکا با دولت روسیه تماس گرفته و اف بی آی نیز مشغول تحقیق در این باره است. کاخ سفید در خصوص این موضوع به طور مستقیم با دولت روسیه تماس گرفته و پیامی منتقل شده که دولت‌های مسئول به مجرمان سایبری باج افزاری پناه نمی‌دهند.

JBS بزرگترین توزیع کننده محصولات گوشتی در سراسر جهان است که روز گذشته از حمله سایبری خبر داد. به طور دقیق‌تر این حمله باج افزاری به تعطیل شدن کشتارگاه JBS در تمام واحدهای آمریکا و فعالیت‌های این شرکت در استرالیا منجر شد.

البته گفته می شود هم اکنون این شرکت به پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در برطرف کردن حمله سایبری دست یافته است. طبق بیانیه شرکت، بخش اعظم واحدهای فراوری گوشت گوساله، خوک، ماکیان و غذای آمادهJBS از امروز فعالیت خود را از سر می‌گیرند. این درحالی بود که با انتشار خبر حمله سایبری، نگرانی‌ها درباره افزایش قیمت مواد غذایی افزایش یافت.

JBS در حالی با حمله سایبری روبرو شده که چندی قبل بزرگترین خط لوله انتقال سوخت آمریکا (کلونیال پایپ لاین) به دلیل حمله باج افزاری با اختلال سوخت رسانی روبرو شد./مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: حمله سایبری باج افزاری کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۶۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا روز جمعه در هراس از توان موشکی و پهپادی ایران و با نادیده گرفتن عملیات وعده صادق و حمله به رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران باید سیستم‌های تسلیحاتی خود را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش ایرنا آستین با نادیده گرفتن موفقیت عبور موشک‌های ایران از لایحه‌های پدافند هوایی رژیم اسرائیل که ادعای غیرقابل نفوذ بودن آن را داشت، به خبرنگاران گفت: "از این حمله درس زیادی آموخته شده است. "

وی ادعا کرد: آن‌ها از مهمات زیادی استفاده کردند و هدف آن‌ها تحمیل خسارت قابل توجه در اسرائیل بود.

آستین در ادامه ادعا‌های خود گفت؛ "ایران باید کارآمدی سیستم‌های تسلیحاتی و برنامه ریزی خود را بررسی کند. فکر می‌کنم اسرائیل نشان داده است که توانایی قابل توجهی برای دفاع از خود دارد. "

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: اسرائیل قبل از حمله به رفح نظرات ما را خواهد شنید
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • کاخ سفید : اسرائیل قبل از حمله به رفح نظرات ما را خواهد شنید
  • تصمیم عرب‌ها درمورد تهران و تل آویو چیست؟
  • دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل
  • دو گزینه کاخ سفید در مقابل اعتراضات دانشجویی
  • استعفای سخنگوی آمریکا در اعتراض به سیاست‌های کاخ سفید علیه غزه