Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@02:05:18 GMT

درآمد تیم ملی فوتبال در بحرین واریز شد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۰۹۰۲

درآمد تیم ملی فوتبال در بحرین واریز شد

سرپرست کمیته بازاریابی و تلویزیون فدراسیون اعلام کرد پس از رایزنی و مکاتبات متعدد، در نهایت حق پخش بازیهای تیم ملی فوتبال ایران در بحرین به حساب فدراسیون فوتبال واریز شد.

به گزارش مشرق به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، احسان اصولی صفار، سرپرست کمیته بازاریابی و تلویزیونی فدراسیون در خصوص حق پخش دیدارهای تیم ملی فوتبال در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: به دلیل شرایط کرونا و مشکلاتی که برای ما در بحث میزبانی رخ داد، کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی بازی‌های فوق را به بحرین واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو نامه نگاری‌های مختلفی میان مدیران ارشد فدراسیون با AFC، فدراسیون فوتبال بحرین، شرکتی که فرکانس بازی‌های گروه C را در اختیار فدراسیون‌هایشان قرار می‌دهد و سپس سازمان صدا و سیما صورت گرفت تا هزینه‌ای که بابت حق پخش بازی‌ها وجود دارد، به حساب فدراسیون فوتبال ایران به مبلغ ۶۸ هزار دلار ریخته شود.

وی ادامه داد: برای حق پخش دیدارهای تیم ملی فوتبال در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، تلاش‌های شبانه روزی همکارانم در کمیته بازاریابی و مسئولین فدراسیون فوتبال و اعضای هیأت رئیسه خوشبختانه به نتیجه رسید و در واقع حقی که متعلق به فوتبال بود، در اختیارمان قرار داده شد.
سرپرست کمیته بازاریابی ادامه داد: تماشای مسابقات فوتبال می‌شود محصول فرایندی که در آن باشگاه‌ها، بازیکنان، مربیان و سایر عوامل به فعالیت می‌پردازند. اگر می‌خواهیم فوتبال‌پاک داشته باشیم، باید حق و حقوق تولید کنندگان این محصول را رعایت کنیم.

سرپرست کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال افزود: به عنوان مثال زمانی که یک فیلم یا سریال تولید می‌شود، محصولش تماشای آن در سینما یا پخش در شبکه خانگی است. اما اگر فیلم خارج از مجرای مد نظر پخش شود، غیر قانونی بوده و سرمایه گذار متضرر خواهد شد. نمایش بازی فوتبال در سطح باشگاهی و ملی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و اگر حقوق تولید کنندگان که همانا فدراسیون و باشگاه‌ها هستند را رعایت نکنیم تمام تلاش‌هایی که انجام می‌شود تا بازی فوتبال به نمایش گذاشته شود، از بین می‌رود. خوشبختانه برای ۴ دیدار پیش رو که در منامه برگزار می‌شود با همکاری صدا و سیما مبلغ ۶۸ هزار دلار دریافت کردیم که اکنون این مبلغ صرف تدارکات و پشتیبانی تیم ملی فوتبال می‌شود.

وی این اتفاق را گامی مؤثر و مطلوب در فوتبال ایران دانست و در ادامه بیان کرد: با پرداخت حق پخش مذکور، گامی مناسب در جهت اجرای برنامه‌ها و همچنین تحقق حق فدراسیون فوتبال ایران در زمینه حق پخش صورت گرفت که انشاالله این امر تداوم داشته باشد.

اصولی در ادامه درباره نمایش بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در اماکن عمومی از قبیل کافی‌شاپ، سینما و … گفت: پخش مسابقات فوتبال بدون کسب مجوز در اماکنی مانند سینما و رستوران و… مثل این است فیلمی که اسکار گرفته در کافی‌شاپ پخش عمومی داشته باشد. این موضوع نهایت بی اخلاقی و تضعیف حق و حقوق آن تهیه کننده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس طبق قانونی که در اساسنامه فدراسیون فوتبال وجود دارد، حق پخش این موضوع در اختیار فدراسیون فوتبال است و این فدراسیون در اختیار صدا و سیما قرار داده و اگر اتفاقی رخ دهد، بدون شک پیگیر آن خواهیم بود. بر همین اساس در مرحله اول اعلام می‌کنیم در این خصوص رعایت کنند و این حق را به رسمیت بشناسند. در گام بعدی به امید خدا وقتی تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی صعود کرد، حق پخش بازی‌ها و حقوق فدراسیون را به شکل قاطع‌تری پیگیری می‌کنیم.

سرپرست کمیته بازاریابی در پایان گفت: باید شرایطی مهیا شود تا موضوع مهم حق پخش تلویزیونی احقاق شود و به شرایطی عالی برسد تا بتوانیم در این بخش به نحو احسن عمل کرده و به وضعیت مناسبی در این خصوص برسیم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین سایت فدراسیون فوتبال کمیته بازاریابی مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر کنفدراسیون فوتبال آسیا سرپرست کمیته بازاریابی تیم ملی فوتبال فدراسیون فوتبال فوتبال ایران بازی ها حق پخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ۶ ورزشکار را جهت رسیدگی به سه پرونده فراخواند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛ جلسه کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی روز دوشنبه جهت رسیدگی به سه پرونده تشکیل خواهد شد و افراد زیر احضار شده‌اند:

پرورش اندام: سالار مددی، مهدی جابری
مچ اندازی: مسعود بخشی
فیتنس وابا (WABBA): ساسان رشیدی، رامین ارشادی و علی فرهنگی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!