Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@01:23:28 GMT

آرزوی موفقیت سیدجلال حسینی برای تیم ملی / عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۴۱۸۲

آرزوی موفقیت سیدجلال حسینی برای تیم ملی / عکس

سیدجلال حسینی به بازی امروز تیم ملی واکنش نشان داد.

فوتبال در شبکه های اجتماعی / سیدجلال حسینی استوری جدیدی منتشر کرد.

به گزارش طرفداری، تیم ملی فوتبال ایران امروز از ساعت 21:00 به مصاف بحرین می رود. دیداری که از هر لحاظ برای ایران مهم است. در همین خصوص، سیدجلال حسینی در آستانه این دیدار با انتشار یک استوری در اینستاگرامش برای تیم ملی در این بازی آرزوی موفقیت کرد:

استوری سیدجلال حسینی

 

اخبار داغ 

تجاوز به گلناز جلوی دخترش توسط رستوراندار تهرانی + جزییات نادر فریادشیران در طرفداری: به دخترم می گویم نسل سوخته من هستم نه شما دهه شصتی ها! باشگاه استقلال پول نداشت، فرهاد مجیدی پول غذای بازیکنان را از جیبش داد! درگیری لفظی بازیکن سابق پرسپولیس با خبرنگار بحرینی در آستانه دیدار مهم تیم ملی گواردیولا: بازگشت به بارسلونا؟ با منچسترسیتی قرارداد دارم؛ کومان برای بارسا ایده آل است گابریل ژسوس گزینه جدید یوونتوس برای جانشینی کریستیانو رونالدو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سیدجلال حسینی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۴۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه مصدوم تراکتور برای استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی تمرینات خود برای دیدار با استقلال را از فردا استارت خواهد زد که این تیم برای دیدار با استقلال چند مصدوم خواهد داشت.

محمد قنبری و محمد آقاجانپور دو بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت سخت، فصل را از دست داده‌اند، اما سیدمحمد حسینی بازیکنی است که به دلیل کشیدگی همسترینگ این بازی را هم از دست داده است.

با توجه به اینکه تراکتور نسبت به غیبت قنبری و آقاجانپور به نوعی اطمینان داشت، حسینی تنها مصدوم غیرقابل پیش‌بینی این بازی محسوب می‌شود که تراکتوری‌ها امیدوار بودند حداقل به این دیدار برسد.

احتمالا حسینی دو هفته بعد امکان همراهی تیمش را خواهد داشت و شاید بازی برابر فولاد را هم در خوزستان از دست بدهد و از میدان دور باشد.

حسینی دو فصل پیش به عضویت تیم استقلال درآمد، اما در همان پنجره ابتدای فصل از تیم ریکاردو ساپینتو جدا شد و به تراکتور پیوست.

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • دیدار وزرای دفاع ایران و روسیه در آستانه
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • دیدار وزرای دفاع کشورهای عضو شانگهای در آستانه