Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو شورای شهر تهران گفت: برخی کارگران منطقه 12 شهرداری تهران اعلام کردند از ۶ میلیون حقوق باقی مانده آنها، کارگران ۳ میلیون و ۸۰۰ تومان چرداخت شده است و دو میلیون برای کرونا از آن‌ها کم کردند که این موضوع جدیدی است. تاکنون نشنیده بودم برای کرونا از حقوق کم کنند.

به گزارش ایسنا، احمد مسجدجامعی در سیصدمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: زنده یاد شجریان می‌گفت موسیقی ایرانی مثل یک آینه می‌ماند که تاریخ و حال مردم را در ادوار مختلف این سرزمین نشان می‌دهد و یکی از کارهای خوب آقای مرداخانی توجه به موسیقی نواحی و برگزاری جشنواره موسیقی نواحی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: شجریان نکته دیگری هم می‌گفت مبنی بر اینکه فضای موسیقی ایرانی بیشتر غمگین است چرا که بیان حال و تاریخ مردم این سرزمین است. اما در ردیف‌های موسیقی ایرانی بخش‌های شادمانه نیز وجود دارد که گوشه‌ای از آن به نام مرداخانی است. مرحوم مرادخانی همکار ما در شهرداری تهران نیز بود و مدیریت موزه موسیقی را سال‌های طولانی بر عهده داشت و در فضای عبوس و خشک مدیریتی مرادخانی چهره متفاوتی داشت و مانند نغمات دستگاه ماهور به یاد اهل فرهنگ و هنر خواهد ماند. امیدوارم موزه موسیقی که گنجینه ارزشمندی از آثار تهران را در خود جمع کرده است، همچنان بتواند به کار خود ادامه دهد. 

وی درباره پرداخت حقوق کارگرانی که با نیروهای پیمانکاری کار می‌کنند نیز گفت:‌ پیمانکاران طرف قرار داد با شهرداری حقوق معوقه سال گذشته را به کارگران برخی از مجموعه‌های خود از جمله مجموعه‌ای در منطقه ۱۲ پرداخت نکرده‌اند. از حقوق معوقه گروهی که با آن‌ها صحبت کردم، ۶ میلیون و ۴۰۰ باقی مانده بود و اعلام کردند پایه حقوق آن‌ها ۴ میلیون است اما دریافتیشان ۳ میلیون و ۸۰۰ است و دو میلیون برای کرونا از آن‌ها کم کردند که این موضوع جدیدی است. تاکنون نشنیده بودم برای کرونا از حقوق کم کنند. 

وی تاکید کرد:‌ خواهش می‌کنم کمیسیون کارگری این مساله را پیگیری کند و تحت عنوان کرونا اگر قرار است اتفاقی رخ دهد باید در جریان آن باشیم و چنین ردیفی را نداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران شهرداري تهران کروناویروس کارگران برای کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۱۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومانی این شرکت در بخش سرمایه‌ای با هدف افزایش پایداری شبکه توزیع برق و بهبود ارائه خدمات به شهروندان تهرانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کامبیز ناظریان همزمان با برگزاری ششمین نشست بزرگ فصلی مدیران این شرکت اظهار کرد: تمام ظرفیت‌های ممکن به منظور بهبود روند خدمت‌رسانی در حوزه برق در پایتخت به کار گرفته شده است و از سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومانی در بخش سرمایه‌ای با هدف توسعه و بهبود هرچه بیشتر وضعیت شبکه توزیع برق پایتخت خبر داد.

وی افزود: با اجرای این طرح‌ها، شاخص‌های بهره‌برداری و ضرایب امنیت و پایداری شبکه برق شهر تهران به شکل قابل ملاحظه‌ای بهبود خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران خاطرنشان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان برق پایتخت و همکاری مردم تهران، طی دو سال گذشته، به‌رغم بعضی مشکلات ناشی از تغییرات اقلیمی و افزایش مصرف انرژی، شاهد هیچ‌گونه اختلالی در تأمین برق مورد نیاز هموطنان تهرانی نبوده‌ایم.

ناظریان تصریح کرد: در راستای اطمینان از پایداری شبکه در تابستان ۱۴۰۳ و حفظ آرامش و آسایش هموطنان تهرانی، همسو با برنامه‌های ابلاغی وزارت نیرو، این شرکت با همکاری کارشناسان و متخصصان، اقدام به تدوین ۱۵۰ برنامه تخصصی با تمرکز بر بخش‌های مختلف فنی، مهندسی و توزیع انرژی کرده و امید می‌رود با اجرای این طرح‌ها و تداوم همکاری تهرانی‌ها در تابستان پیش‌رو نیز شاهد هیچ‌گونه اختلالی در تأمین برق مصرفی مردم شریف پایتخت نباشیم.

منبع: فارس

کد خبر 748835

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • انتقاد دیده‌بان‌ حقوق بشر از سرکوب حامیان فلسطین در آمریکا
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران