Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@02:44:24 GMT

والدین زمینه حضور پرشور رأی اولی ها را فراهم کنند

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۶۸۱۳

والدین زمینه حضور پرشور رأی اولی ها را فراهم کنند

حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتخابات یکی از عرصه های بزرگ تاثیرگذار در انقلاب اسلامی ایران بشمار می رود و تاکنون مردم انقلابی ایران در تمامی عرصه ها حضور فعال و مشارکت حداکثری داشته اند چون به خوبی می دانند که این انتخابات نقطه عطفی در تصمیم گیری ها بوده و زمینه تحول را در بخش های مختلف از قبیل فرهنگی، اجتماعی و به ویژه اقتصادی فراهم می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون که در آستانه فرا رسیدن سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم، به جرأت می توان گفت که انتخابات، می تواند بیشتر از گذشته سبب حضور چشمگیر مردم در تعیین سرنوشت کشور خود شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: نکته حائز اهمیت در این دوره از انتخابات که می بایست مورد اهتمام ویژه قرار گیرد، حضور و مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات است، با توجه به اینکه دشمن از مدت ها پیش خط رسانه ای خود را به گونه ای طراحی و تنظیم کرده است که مردم را از این مشارکت دور نگه دارد لذا می طلبد امسال به رغم تلاش های دشمن و تبلیغاتی که از مدت ها پیش به راه انداخته است مردم با انگیزه بالا در این دوره از انتخابات حضور یابند.

انصاری راد گفت: دشمن و جبهه معاند و معارض انقلاب همواره درصدد است تا انقلاب ناب محمدی را ناکارآمد و کارایی نظام را در اذهان مردم منفی جلوه دهد لذا با همه امکانات خود در حال تبلیغ و ایجاد شبهه است و در این راستا از تمامی ظرفیت ها و امکانات در اختیار از قبیل ماهواره ها و بنگاه های تبلیغاتی موجود در سطح جهان، معاندان نظام و منافقین استفاده می کند تا از حضور فعال مردم در انتخابات جلوگیری به عمل آورد.

وی ادامه داد: اما بایستی توجه داشت که نسبت به اصل و مبانی انقلاب اسلامی که چرا انقلاب کردیم و آیا این انقلاب دارای یک جنبه است یا همه جنبه های زندگی مردم را مورد اهتمام قرار داده است؟ انقلاب اسلامی و حکومتی که تحت عنوان حکومت اسلامی مبتنی بر نظام ولایت فقیه طراحی شده است در این نظام اسلامی تمامی زوایای زندگی مردم توجه قرار شده است اما در اجرا و عمل ممکن است به برخی از این مفاهیم فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دست نیافته ایم لذا می طلبد که مردم در شرایط کنونی با بیداری، بصیرت لازم و بینش انقلابی و مکتبی، افرادی را شناسایی و انتخاب اصلح داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تاکید کرد: قطعاً برای شناخت بیشتر و بهتر فرد اصلح باید از فرهیختگان و نخبگان و همچنین افراد دارای آگاهی و بینش سیاسی کمک گرفت، در حال حاضر تکلیف بزرگ انقلابی، شرعی و دینی اعم از حضور جدی در عرصه انتخابات و انتخاب فرد اصلح بر عهده ملت فهیم و انقلابی ایران به ویژه رأی اولی ها است. علیرغم توطئه دشمن بایستی حضور فعال و باطراوتی را از خود نشان دهیم و همچنین والدین باید زمینه حضور پرشور رأی اولی ها فراهم کنند.

وی دومین وظیفه مردم ایران در شرایط حساس کنونی، انتخاب فرد اصلح خواند و گفت: فردی که قرار است به مدت چهار سال عهده دار امورات مهم فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و … باشد باید بر اساس ملاک‌های مورد عنایت مقام معظم رهبری انتخاب شود.

انصاری راد با تاکید بر اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان هرگز تبلیغ فرد یا افرادی را به عنوان رئیس جمهور نخواهد کرد، بیان داشت: این اداره کل موظف است از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات در اختیار از قبیل شبکه تبلیغ، هیئات مذهبی، تشکل های دینی، بانوان فرهیخته و تاثیرگذار در حوزه دین، جوانان انقلابی و هیئتی، مداحان و ستایشگران اهل بیت (ع) و شاعران آئینی برای جلب مشارکت مردم و حضور فعالانه در عرصه انتخابات استفاده کند.

کد خبر 5230356

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی اردبیل امام خمینی ره گرگان ایلام خطبه های نماز جمعه قیام 15 خرداد مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر ویسمرادی عصر جمعه در اولین دورهمی تشکیلاتی نهضت اجتماعی جوانان این استان به‌عنوان علمداران اجتماعی که با حضور دبیر نهضت اجتماعی کشور در سالن جلسات دانشگاه پیام نور کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: نهضت اجتماعی جوانان از سال ۱۴۰۰ در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب راه اندازی شد.

وی افزود: حضرت آقا توضیح دادند که فناوری پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب از طریق حلقه‌های میانی راه‌اندازی جبهه عمومی منضبط صورت خواهد گرفت.

دبیر نهضت اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: بر همین اساس قرارگاه بقیه الله از سال ۱۴۰۰ یک بازوی اجتماعی را به نام مجموعه نهضت اجتماعی جوانان در کشور راه اندازی کرد.

ویسمرادی خاطرنشان کرد: این نهضت در همه استان‌های کشور، رابطه‌های شهرستانی دارد و فعالان اجتماعی و حلقه‌های میانی را به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه نهضت اجتماعی جوانان در هفت عرصه فعالیت دارد، افزود: این عرصه‌ها شامل حوزه‌های محیط زیست، قرض‌الحسنه، خیریه، خدمات اجتماعی، آسیب‌های اجتماعی، مروجین کسب و کار خُرد خانگی و کانون‌های حمایت از دامداری و کشاورزی است.

ویسمرادی تاکید کرد: نهضت اجتماعی در این عرصه‌ها به دنبال شناسایی گروه‌های مردمی و ظرفیت‌یابی آنها و سپس شبکه سازی در جهت انجام عملیات عمومی پر تعداد مردمی در جهت گره گشایی از مشکلات اجتماعی است.

وی توضیح داد: این نهضت از افرادی که در عرصه کسب و کار مشغول فعالیت هستند برای ورود افراد دیگری به عرصه اشتغال کمک می‌گیرد و با این کار تلاش دارد از مردم به خود مردم خدمت برساند.

دبیر نهضت اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: با این اقدام علاوه بر گره گشایی از کار مردم، یک جبهه عمومی منضبط برای خدمت به انقلاب نیز طراحی و اجرا شده است.

به گفته ویسمرادی، در یک افق زمانی مشخص ۱۰ درصد از مردم به صورت گروه‌های ۴ یا ۵ نفری در کسب و کار و فعالیت‌های اجتماعی مشارکت فعال خواهند داشت.

وی با بیان اینکه امروز اولین دورهمی تشکیلاتی علمداران اجتماعی در استان کرمانشاه برگزار شد، خاطرنشان کرد: این نهضت در کرمانشاه طی چهار ماه اخیر به صورت جدی شروع به فعالیت کرده و در همه شهرستان‌های نیز شبکه سازی انجام داده است.

کد خبر 6089365

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • (ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است