Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@23:44:39 GMT

بشار رسن: به دنبال صدرنشینی و صعود از گروه هستیم

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۳۲۸۹

بشار رسن: به دنبال صدرنشینی و صعود از گروه هستیم

هافبک عراقی در مورد وضعیت این تیم در مقدماتی جام جهانی صحبت کرد.

به گزراش ایلنا، تیم ملی عراق روز جمعه و در هفتمین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به مصاف هنگ کنگ می رود. بشار رسن بازیکن سابق پرسپولیس در گفتگویی تلویزیونی با اشاره به دشوار بودن بازی با هنگ کنگ، از اراده بازیکنان عراقی جهت حفظ صدرنشینی گروه C سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشار رسن در یک گفتگوی تصویری گفت: رطوبت هوا در بازی اول مقابل تیم کامبوج مشکل بزرگی بود، جایی که ما در ساعت پنج و نیم بازی کردیم و در این زمان که رطوبت هوا در منامه زیاد است که باعث ضعف فیزیکی بازیکنان می شود.

او گفت: ما در نیمه اول ۳ گل به ثمر رساندیم اما همین مسئله رطوبت هوا باعث افت ما و مانع از گلزنی بیشتر تیم ما شد. شما می توانید فیلم بازی را ببینید که تیم دچار افت شد ولی با وجود این، تیم عراق موفق شد به پیروزی دست یابد و به صدر جدول گروه صعود کند.

هافبک تیم ملی عراق ادامه داد: مهمترین چیز در مرحله مقدماتی کسب پیروزی و به دست آوردن سه امتیاز بدون نگاه به مسائل فنی است. ضمن اینکه بازی بعدی ما با هنگ کنگ یک بازی بسیار دشوار خواهد بود چرا که آنها به خوبی دفاع می کنند و تیم های عراقی در طول تاریخ نشان داده اند که در مواجهه با تیم هایی که از استراتژی دفاعی استفاده می کنند، با مشکلات زیادی روبرو هستند.

او در پایان گفت: همه بازیکنان برای ادامه صدرنشینی گروه و صعود به مرحله بعدی آماده هستند. ان شالله بتوانیم با پیروزی در این بازی، مقابل ایران نیز نتیجه مثبتی کسب کرده و به عنوان تیم اول راهی دور اصلی مقدماتی جام جهانی شویم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی عراق بشار رسن بشار رسن تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم

به گزارش ورزش سه، تراکتور روز گذشته موفق شد ذوب‌آهن را شکست بدهد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند. گوستاوو واگنین پس از این پیروزی گفت: ما خیلی به این پیروزی نیاز داشتیم. خیلی وقت بود که برنده نشده بودیم. از اینکه به تیم برگشتم هم خیلی خوشحالم. توانستم با دادن پاس گل به هاشم‌نژاد به تیم کمک کنم. بازی خیلی مهمی بود. ما در جام حذفی صعود کردیم و راه‌مان ادامه دارد.

ویدئو: 331194

او درباره درخشش حسین پورحمیدی در این مسابقه عنوان کرد: خیلی برای او خوشحالم. در تمرینات می‌بینم که خیلی تمرین می‌کند. واقعا عزم راسخی دارد، بنابراین لیاقت این لحظات را دارد. خیلی فشار روی او بود اما هم‌تیمی‌هایمان و بقیه همه پشت او بودند و او هم توانست به هواداران و همه نشان بدهد که چه دروازه‌بان خوبی است و واقعا لیاقت حمایت ما را دارد.

گوستاوو در واکنش به اینکه تراکتور با حضور او عملکرد بهتری دارد، گفت: من اینجا هستم که به تراکتور کمک کنم. امروز هم همینطور بود. برگشتم و این بازی را بردیم. خیلی خوشحالم. خوشحالم که به تراکتور کمک می‌کنم. امیدواریم این روند ادامه پیدا کند. جو امروز خیلی بهتر بود.

او درباره جدایی پاکو خمس نیز اظهار داشت: نمی‌دانم درباره ایشان چه بگویم. او مربی بسيار خوبی است و من خیلی چیزها از او یاد گرفتم. حیف شد که از تیم رفت اما دیگر این اتفاق پیش آمده است.

ستاره تراکتور در پایان درباره دیدار با استقلال در لیگ برتر گفت: مطمئنا ما امشب با فکر بازی با استقلال می‌خوابیم و می‌خواهیم آن بازی را ببریم‌. بنابراین قصد داریم این هفته تمرین خوبی داشته باشیم تا برای این بازی بسیار مهم خوب آماده شویم.

دیگر خبرها

  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • چمبر تست دما و رطوبت چیست؟
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • عوامل تاثیرگذار بر کپک زدن فرش
  • پایان صدرنشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید