Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید ابراهیم رئیسی که پنج شنبه شب به مشهد سفرکرده بود، سحرگاه جمعه به زیارت امام رضا(ع) رفت و سپس مشهد را به مقصد تهران ترک کرد؛ سفر این نامزد ریاست جمهوری به مشهد صرفاً زیارتی بوده است.

حجت الاسلام سعید آخوندی رئیس ستاد مرکزی حجت الاسلام رئیسی در مشهد خبر دیدار مردمی روز جمعه او در مشهد را رد کرد و گفت: خبری که در فضای مجازی مبنی بر دیدار مردمی رئیسی در روز جمعه ۲۱ خرداد منتشر شده است، واقعیت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به اقبال مردمی در مشهد درصدد برگزاری یک دیدار مردمی هستیم که هنوز این امر محقق نشده است.

پیش بینی ۴۰ نقطه برای تبلیغات در شهر کاشمر

سیدمهدی هاشمی مسئول اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کاشمر گفت:  ۴۰ نقطه برای انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری پیش بینی شده است.

او افزود: فضاهای پیش‌بینی شده در تمام نقاط شهری به‌ویژه مکان‌های پرتردد و محلات داخلی ایجاد شده تا همه شهروندان از این تبلیغات بهره‌مند شوند.

 مسئول اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کاشمر ادامه داد: با توجه به فعالیت تبلیغاتی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشمر، اولویت نصب آثار تبلیغاتی در محل‌های تعیین شده است و از این افراد درخواست می‌شود تا از نصب و الصاق هر گونه پوستر به دیوارهای شهر خودداری کنند.

تأیید صلاحیت حدود ۱۰ نفر از کاندیداهای شورای اسلامی روستایی

 تأیید صلاحیت ۸ تا ۱۰ نفر از نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستایی که در هیئت نظارت بخش ها و شهرستان احراز نشده بودند، در مرحله نهایی و استانی با تصمیم هیئت نظارت استان احراز و تأیید شده است.


رئیس و دبیر ستاد انتخابات استان منصوب شدند

با صدور حکمی از سوی استاندار، رئیس و دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی منصوب شدند.

محمدصادق معتمدیان با صدور حکمی محمدعلی نبی‌پور را به عنوان رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی منصوب کرد.

استاندار همچنین در حکمی دیگر سیدمهدی موسوی را به عنوان دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی تعیین کرد.

ماجرای استعفای دو عضو هیئت مؤسس شورای ائتلاف در مشهد

حمیدرضا ترقی سخنگو و نائب رئیس شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلابی مشهد گفت: استعفای  شیران خراسانی و قنبری به دلیل حضور نیافتن فرد مدنظرشان در لیست است و مشخص شد این افراد بدون وابستگی در هیئت مؤسس حضور پیدا نکردند.

او نقطه قوت لیست شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلابی مشهد نسبت به دیگر لیست‌ها را تخصص گرایی دانست و افزود: در این دوره تلاش کردیم از ابتدا به میزان نیاز کمیسیون‌های شورای شهر کاندیداها را به پنج و ۲ برابر نیاز و در انتها برابربا نیاز برسانیم.

اعتراض رئیس ستاد همتی در خراسان رضوی به فرماندار مشهد

رئیس ستاد همتی در خراسان رضوی در نامه‌ای به فرماندار مشهد نسبت به نقض قوانین انتخابات به نفع یک نامزد دیگر اعتراض کرد.

حیدر خوش‌نیت رئیس ستاد همتی با اشاره به چاپ و نصب بیلبوردهایی در شهر با عنوان «مرد میدان» و «ایران قوی» توسط شهرداری مشهد گفت: در برخی از مناطق در وسط فضاهای سبز مانند بولوار آزادی در خروجی بولوار سجاد مشهد و دیگر نقاط عمومی غیر تبلیغاتی، اجازه نصب بنرهایی از یک کاندیدای محترم ریاست جمهوری داده شده که این نقض قوانین مصرح قانون انتخابات است.

او با تأکید بر این که این اقدام نشان‌دهنده طرفداری مستقیم و غیر مستقیم و استفاده از امکانات عمومی به نفع یک کاندیدای مشخص است، افزود: این امر مغایر با مواد ۶۸ و ۶۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری بوده و تضییع حقوق دیگر کاندیداها را به دنبال دارد.

در حال تکمیل...

انتهای پیام/ف.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات شوراها ستاد انتخابات خراسان رضوی رئیس ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم و با هم هماهنگ باشند و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان‌بندی پیش رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، اسماعیل قزل‌سفلی با حضور در فرمانداری شهرستان زرقان و ضمن بازدید از ستاد انتخابات شهرستان در جلسه مشترک هیئت اجرایی و نظارت انتخابات شرکت کرد.

وی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همه عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان زرقان در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: نهایت ظرفیت‌های شهرستان را برای برگزاری دور دوم انتخابات به کار بگیرید تا میزبان خوبی برای حضور باشکوه مردم فهیم زرقان در انتخابات باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس با اشاره به اینکه در دور اول انتخابات کار بزرگی انجام شد، تصریح کرد: در دور اول، انتخابات با کمترین تخلف و در امنیت کامل برگزار شد و مردم نیز با مشارکتی بالاتر از متوسط کشور، افتخاری دیگر برای استان رقم زدند و در این دور نیز با مشارکت گسترده بهترین و اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس دوازدهم کنند، یعنی کسانی که به دنبال رفع مشکلات مردم بوده و بتوانند در حوزه قانون‌گذاری و نظارت اقدامات مؤثری انجام دهند.

قزل‌سفلی ادامه داد: انتخابات جلوه روشن مردم‌سالاری دینی است که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت و معتمدین خود را برای قانون‌گذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه اینکه انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان تمام الکترونیکی است، اضافه کرد: ما باید با اجرای دقیق و صحیح الکترونیکی انتخابات زمینه را برای برگزاری انتخابات آتی ریاست‌جمهوری به صورت تمام الکترونیکی در کل کشور فراهم کنیم که این امر مستلزم آموزش‌های لازم به تمام عوامل اجرایی و همچنین چگونگی رأی دادن با استفاده از صندوق‌های الکترونیک در روز انتخابات به مردم است و این مهم باید تا روز انتخابات ادامه داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس خاطر نشان کرد: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم و با هم هماهنگ باشند و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان‌بندی پیش رود و برگزار شود که لازم است عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان زرقان همه شعب اخذ رأی را در این حوزه رصد و مشکلات احتمالی فنی و کمبود تجهیزات را رفع کنند.

کد خبر 751088

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • رئیسی ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد