Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا باغچقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروزه شعارهای همچون " ایجاد اشتغال پایدار"، "شکوفایی اقتصاد شهری" ، "شفاف سازی" و " کاهش عوارض" در تبلیغات محیطی و سخنرانی های نامزدهای شهری مشاهده می شود که بسیار کلی و بدون برنامه عملیاتی و کاربردی بیان می شود.

وی تصریح کرد: برخی از این وعده ها به قدری کلی بیان می شود که با هیچ منطقی اجرایی نمی شود، زیراکه ارگان های زیادی در اجرا و تکمیل آن دخیل هستند که شورای اسلامی شهر نیز بخشی از آن محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باغچقی با بیان اینکه شعار رفع آلودگی شهری پاشنه آشیل تبلیغات بسیاری از نامزدهای شورای اسلامی شهر بجنورد تبدیل شده است، گفت: تحقق این وعده ها با بهسازی و خرید اتوبوس شهری که نیاز به بودجه کافی دارد، امکانپذیر است و از طرفی بخشی از آلودگی مربوط به ریزگردهاست که از حیطه شورای شهر خارج است.

وی افزود: نامزدی که قول حل مشکل ترافیک و توسعه زیرساخت های حمل و نقل شهری را می دهد، باید بداند که با کدام اعتبار و سیستم مدیریتی این طرح بزرگ را اجرا می کند.

هم اکنون ۱۱۱ نامزد برای تصدی ۹ کرسی در حال رقابت هستند.

این عضو سابق۲ دوره شورای اسلامی شهر بجنورد عنوان کرد: برخی از نامزدها با شعار سعی در جذب رای بیشتر دارند فارغ از اینکه بیشتر این وعده ها و شعارها در حیطه وظایف آنها نیست و این نامزدها از شرح وظایف شوراهای شهری اطلاعی ندارند.

در سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری در خراسان شمالی که همزمان ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می شود ۲۶ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی در بخش‌های مختلف برگزاری این رویداد مهم را بر عهده دارند.
در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰  از بین ۸۶۳ هزار نفر از جمعیت استان خراسان شمالی  ۶۷۲ هزار و ۶۵۷ نفر در این استان واجد شرایط اخذ رای هستند  که این این افراد  ۱۷ هزار و ۷۴۶ نفر رای اولی هستند که در  در ۲۴ شهر و ۷۴۷ روستای استان سکونت دارند.

در آخرین انتخابات که مربوط به یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود از بین ۶۵۸ هزار و ۳۴۲ نفر واجد شرایط اخذ رای حدود ۳۷۷ هزار و ۳۹ نفر در آن انتخابات رای دادند.

همچنین بر اساس آخرین آمار سرشماری عمومی نفوس و مسکن، خراسان شمالی یک هزار و ۲۹۹ روستا دارد  که انتخابات شوراهای اسلامی در ۷۴۷ روستای بالای ۲۰ خانوار جمعیت برگزار می شود و هم اکنون حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نفر عضو شوراهای اسلامی روستا در استان هستند.

برچسب‌ها بجنورد انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر مشارکت انتخاباتی خراسان شمالی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر بجنورد انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر مشارکت انتخاباتی خراسان شمالی شورای اسلامی خراسان شمالی اسلامی شهر وعده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلیات طرح تقاطع غیر همسطح آیت الله طالقانی شهرکرد تصویب شد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: امروز در جلسه شورای اسلامی شهرکرد با کلیات طرح روگذر آیت الله طالقانی شهرکرد موافقت شد

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، مصطفی حیدری، امروز_ سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: امروز در جلسه شورای اسلامی شهرکرد با کلیات طرح روگذر آیت الله طالقانی شهرکرد موافقت شد، حدود ۱۳۰ میلیارد تومان برای این پروژه در بودجه ۱۴۰۳ پیش بینی شده است.

وی افزود: حل گره‌های ترافیکی شهرکرد یکی از دغدغه‌های شورای ششم است و باید اجازه دهیم طلسم کار شکسته و کلنگ یکی از پروژه‌های تقاطع‌های غیر هم‌سطح شهری به زمین زده شود تا مرحله به مرحله سایر پروژه‌ها اجرا و گره ترافیکی شهر باز شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان این‌که پروژه روگذر آیت الله طالقانی اولین پروژه عظیم ترافیکی شهرکرد خواهد بود، تصریح کرد: پیشنهاد مناقصه و زمان برای شروع این طرح نباید از دست برود و هرچه سریع‌تر این پروژه شروع به کار کنند.

حیدری با بیان این تقاطع‌های بوعلی به کمربندی جنوب، میدان معلم، ورودی شرقی شهرکرد و سایر طرح‌های مورد مطالعه قرار گرفته در دستور کار مدیریت شهری ششم است، خاطر نشان کرد: ترافیک از دغدغه‌های مهم مردم شهرکرد به‌ویژه در بخش مرکزی شهر است و شهرداری توجه ویژه‌ای برای حل این معضل شهری دارد و اجرای این پروژه می‌تواند طلسم اجرای پروژه‌های تقاطع غیر همسطح در مرکز استان را بشکند.

کد خبر 751566

دیگر خبرها

  • کلیات طرح تقاطع غیر همسطح آیت الله طالقانی شهرکرد تصویب شد
  • شوراهای اسلامی تجلی حضور مردم در حکمرانی هستند
  • استاندار اصفهان: امسال باید سال امیدآفرینی در استان باشد
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم
  • فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه «ایران قوی» منتشر شد
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع