Web Analytics Made Easy - Statcounter

شور و شوق حضور در انتخابات ریاست جمهوری در استان هرمزگان برگرفته از فرهنگ غنی و خون‌گرمی ساکنین خطه خلیج همیشه فارس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز، شرکت کردن در عرصه‌های ملی علی‌الخصوص در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوارهای شهر و روستا در استان هرمزگان از اهمیت بسیار بالایی برخودار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مردمان دیار نخل و شرجی در عرصه‌های تاریخی این کشور از دیرباز تا کنون خوش درخشیده‌اند و کارنامه روشنی را از خود به‌جای گذاشته‌اند.

سهم بالای مشارکت حداکثری در تمامی دوره‌های انتخاباتی آن هم با وجود گرمای بیش از حد در این استان جنوبی اندکی از انگیزه‌های مردم نسبت به آینده کشور را کاهش نداده است.

هرمزگان با آداب و سنن مختلف حرفی برای گفتن دارد
استان هرمزگان با آداب و سنن مختلف و دربرگیری اقشار مختلفی از جامعه ایرانی همواره در دفاع از امنیت و مشارکت در ویژه برنامه‌های ملی و مذهبی حرفی برای گفتن دارد.

شور و شوق انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان در قشر رای اولی‌ها که به عنوان آینده سازان جامعه قلمداد می‌شوند به چشم می‌خورد و ۸۰ هزار رای اولی در استان هرمزگان برای شرکت در عرصه انتخابات امسال واجد شرایط هستند.

از سال گذشته تا کنون چشم‌انتظار روز انتخابات هستم
محمدامین حسینی یکی از افرادی است که امسال به عنوان یک رای اولی می تواند در عرصه انتخابات شرکت کند.

حسینی در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز از انگیزه بالا جهت مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری سخن گفت و اظهار کرد: به عنوان یک رای اولی از سال گذشته تا کنون چشم انتظار فرا رسیدن این روز بوده‌ام تا بتوانم به عنوان یک نوجوان ایرانی در این عرصه مهم سیاسی کشور حضور فعال داشته باشم.

وی با بیان اینکه این چشم انتظاری هر روز بر شور و شوق من افزوده است، افزود: به همراه پدرم که یکی از افراد مشوق بنده برای حضور در این عرصه بوده است، ۲۸ خرداد ماه در شهرستان بندرعباس رای خود را به صندوق خواهم انداخت.

تجربه مشارکت در انتخابات را به تقویم خاطراتم اضافه می کنم
مونا بیژنی یکی دیگر از رای اولی‌های شهرستان بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز اظهار کرد: انگیزه زیادی برای رای دادن داشته و همواره دوست دارم تجربه این روز مهم را به تقویم خاطراتم بیافزایم.

بیژنی با بیان اینکه پیش‌تر در عرصه‌هایی نظیر انتخابات شورای دانش آموزی در سطح مدرسه تجربه رای دادن را داشته ام گفت: اینک با رسیدن به سن قانونی و واجد شرایط شدن، خود را در زمره تصمیم گیران برای سرنوشت کشور دیده ام و حس خوبی از این موضوع دارم.

وی همچنین با تاکید بر حضور تمامی هم سن و سال‌های خود جهت مشارکت حداکثری در انتخابات سال جاری، خاطرنشان کرد: به عشق وطن ، به عشق شهدایی که برای حفاظت از این مرز و بوم تلاش کرده اند و به عشق حاج قاسم در عرصه انتخابات حضور پیدا می کنیم.

از شوق بالایی برخودار هستم
 فاطمه رستم زاده در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز از حضورش به عنوان یک رای اولی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و اظهار کرد: از اینکه برای اولین بار در عرصه انتخابات شرکت می کنم از شوق بالایی برخودار هستم.

وی با بیان اینکه حضور در عرصه های مختلف جامعه بر تجربیاتم اضافه می‌کند، تصریح کرد: تجربه حضور در انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند اقدامی انگیزشی تلقی شود.

جوان بندرعباسی با اشاره به اینکه از ابتدای آغاز مناظره‌ها رسانه ملی را دنبال می کنم،عنوان کرد: تا حدودی از معیارهای یک کاندید اصلح آگاهی دارم و دنبال کردن مناظره‌ها مسیر رسیدن به شناخت را برایم هموار کرده است.

در اولین تجربه حضورم دو رای به صندوق می اندازم
شهروز مصلحی در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز اظهار کرد: رای اولی هستم و در عرصه انتخابات شرکت می‌کنم.

مصلحی افزود: دوست دارم در عرصه انتخابات شرکت کنم و به عنوان یک فردی از این جامعه حق رای داشته باشم.

وی ادامه داد: مشارکت در انتخابات در خانواده ما از اهمیت بالایی برخودار است و هم زمانی انتخابات ریاست جمهوری با انتخابات اعضای شوای شهر و روستا باعث شده است که در اولین صحنه حضورم در مشارکت انتخاباتی، بتوانم حق دو رای را داشته باشم.

عشق به وطن نمی تواند شعاری باشد؛ حضور لازم است
زهرا غضنفری نیز در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز اظهار کرد: شرکت در عرصه انتخابات می‌تواند از جهات مختلفی برای کشورمان حائز اهمیت باشد که مهم ترین آن دفاع از امنیت کشور است.

بانوی رای اولی هرمزگانی با بیان اینکه احساس می‌کنم آنقدر بزرگ شده ام که می توانم در جامعه تاثیرگذار باشم، افزود: عشق به وطن نمی‌تواند شعاری باشد و برای پاسداشت ارزش های میهن اسلامی نیز باید در عرصه های مختلف حضورمان را به رخ جهانیان بکشیم.

وی گفت: مردم ایران عرصه های مختلفی را در طول تاریخ تجربه کرده اند و امروز عرصه مهم کشور حضور حداکثری در انتخابات است.

لزوم حضور حداکثری نسل جوان کشور در انتخابات ریاست جمهوری
حجت الاسلام محمد فولادی رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز به نقش کلیدی و اساسی دانشجویان و دانش آموزان واجد الشرایط جهت مشارکت در انتخابات اشاره و اظهار کرد: شرط سنی حضور در انتخابات نیز ۱۸ سال تمام لحاظ شده تا به این ترتیب نسل جوان کشور از جمله دانش آموزان بیشتر بتوانند حضور پیدا کنند.

وی افزود: در انتخابات ۱۴۰۰ برای حضور جوانان، دانش آموزان و دانشجویان و مردم می بایست دو کار انجام داد؛ ابتدا از این قشر که جمعیت بالایی هم دارند بخواهیم تا در این اتفاق حضور فعالی داشته باشند و دیگر اینکه از آنها بخواهیم که انتخاب افراد را با دقت انجام دهند تا افراد واجد شرایط در شوراها و ریاست جمهوری انتخاب شوند.

رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه به راهکارهای ترغیب جوانان برای حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت: به جوانان و دانشجویان متذکر شویم که حضور در انتخابات یک وظیفه دینی است و مانند نماز و روزه واجب شرعی است. مورد دیگر اینکه آنها باید بدانند که مشارکت در انتخابات واجب قانونی است زیرا ما نظام جمهوری اسلامی را قبول کرده ایم، قانون اساسی داریم و این قانون اساسی اگر بخواهد فعال و عملی باشد شرط آن این است که مردم در صحنه های مختلف حضور داشته باشند.

فولادی در ادامه تاکید کرد: بنابراین باید به مشروعیت توجه داشته باشیم و در مورد مقبولیت افرادی که قرار است انتخاب شوند و انتخاب کنند، اهتمام ورزیم تا افراد مقبول و مشروع انتخاب شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: می بایست در مراکز علمی، میزهای ارزشیابی و ارزش سازی راه اندازی شود، ارزش ها را پرورش دهیم، خواسته ها را مطرح و راه‌حل ها را بازگو کنیم تا بتوانیم از ظرفیت کشور برای تعالی آن استفاده کنیم.



انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری عرصه انتخابات شرکت مشارکت در انتخابات حضور در انتخابات بالایی برخودار استان هرمزگان عنوان یک رای اولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۳۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات در تهران تمام الکترونیک است

معاون استاندار تهران از برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خبر داد و گفت: در حوزه انتخابیه تهران به دلیل کثرت نامزدها شمارش آرا طولانی بود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074495 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • صدور هشدارهای ویژه هواشناسی در هرمزگان
  • بارش باران و تگرگ در بخش کهورستان بندرخمیر
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان- ۶ اردیبهشت
  • دولتمردان باید میزان تصدی‌گری خود در عرصه اقتصاد را کاهش دهند
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم