Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمدرضا ترابی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس گفت: واحد‌های صنفی به ویژه عرضه کنندگان مواد غذایی توسط تیم‌های بهداشتی و سایر دستگاه‌ها برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا و سایر بیماری‌ها با دقت زیر رصد بهداشتی قرار گرفته اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس افزود: در جریان این بازرسی‌ها ۳۷ واحد صنفی متخلف به دستگاه قضایی معرفی،۱۱۱ مورد پیشنهاد تعطیلی موقت داده شد و ۲۱۵ مورد اخطار دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترابی گفت: تعداد ۳۰ مورد تاسیسات آب و فاضلاب، ۵۴ مورد نمونه برداری مواد غذایی، نمونه برداری آب ۹۳ مورد و یک هزار و۷۹۰ مورد کلرسنجی آب آشامیدنی طی یک ماه گذشته در شهرستان فردیس انجام شد.

او افزود: مراکز و اماکن تعطیل شده ۲۶ مورد و نمونه برداری مواد غذایی ۵۴ مورد توسط واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان فردیس انجام شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس گفت: طی یک ماه گذشته هفت هزار و ۵۱۴ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در شهرستان فردیس کشف و معدوم شد.

ترابی افزود: ۵۲ موارد نظارتی و بازرسی مشترک با سایر سازمان‌ها، شش مورد زندان و مراکز نظامی، ۲۵ مورد پارک و ورزشگاه‌ها و ۱۲۰مراکز آموزشی طی این مدت بازدید شد.

انتهای پیام/ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد صنفی بازرسی و نظارت شهرستان فردیس مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۷۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود