Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@02:29:39 GMT

چگونگی استفاده از دستگاه‌های مکانیزه اخذ رأی

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۸۶۵۴

چگونگی استفاده از دستگاه‌های مکانیزه اخذ رأی

ایسنا/البرز فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان کرج جزئیات اخذ رأی الکترونیکی در مرکز شهرکرج را تشریح کرد.

غفور قاسم پور گفت: مردم عزیز روز جمعه بیست و هشتم خردادماه در بدو ورود به شعبه اخذ رأی حتماً  باید کارت ملی و شناسنامه را همراه داشته باشند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: هنگامی که کارت ملی را به عوامل اجرایی در شعب اخذ رأی تحویل داده شد، دستگاه احراز هویت ( ۲ کد استعلام)  صادر خواهد کرد که روی برگه رأی ریاست جمهوری نوشته می‌شود و مانند ادوار پیشین نام نویسی و داخل صندوق واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرج گفت: کد استعلام دوم نیز روی یک کارت وارد شده که افراد کارت را روی دستگاه الکترونیک قرار خواهند داد و سپس شماره (کد نامزد) مورد نظر را وارد می نمایند.

وی افزود: این فرایند به ترتیب کد نامزد و بدون گذاشتن هیچ نقطه یا فاصله بصورت متوالی وارد می شود.

معاون استاندار ادامه داد: وقتی فرایند وارد کردن کدها به اتمام رسید کلید سبز رنگ که نوشته اتمام رأی گیری است را فشار می دهید و روی صفحه نمایش اسامی و کد نامزدهای انتخاب شده توسط شما نشان داده می‌شود که اگر صحیح بود بار دیگر کلید سبز را به منزله تأیید وارد می نمایید و رای شما چاپ شده  و داخل صندوق واریز می شود.

قاسم پور گفت:  اگر احیانا کد وارد شده اشتباه باشد و نام نامزد دیگری رو صفحه نشان داده شد، کلید تصحیح را وارد و از اول کد نامزد ثبت می شود و در نهایت با ورود کلید سبز ثبت نام خود را قطعی خواهید کرد.

فرماندار کرج گفت: بمنظور جلوگیری از تجمع در شعب اخذ رأی مردم عزیز کد نامزد مورد نظر خود را از قبل به همراه داشته باشند تا از ازدحام جمعیت در شعبه جلوگیری بعمل آید.

وی خاطرنشان کرد: صندوق اخذ الکترونیک فقط برای مرکز شهر کرج پیش بینی شده است و شهرهای اقماری نظیر محمدشهر، کمالشهر، ماهدشت و.. فرایند اخذ رأی به صورت سنتی و دستی انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی فرمانداری کرج انتخابات ۱۴۰۰ شوراهای ۱۴۰۰ کد نامزد اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، عیسی زارع پور از مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زمینه سیستم‌های مکانیزه تجزیه هوشمند مرسولات و ارائه دهنده ربات‌های هوشمند تجزیه‌گر، با اعطای لوح سپاس، قدردانی کرد .  این دو شرکت دانش بنیان در زمینه طراحی و ساخت سامانه های مکانیزه تجزیه هوشمند فعال هستند.   در متن این لوح آمده است: رشد پرشتاب و پایدار فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور مرهون تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر جهادگران عرصه علم و فناوری است که همگام با تحولات جهانی و با وجود چالش‌ها و مشکلات موجود، مسیرتوسعه و سربلندی ایران عزیز را هموار نموده اند. بدینوسیله از کوشش مجدانه و مساعی شما و سایر همکاران در طراحی و راه اندازی سامانه های مکانیزه تجزیه هوشمند مرسولات پستی تقدیر و تشکر نموده و سلامتی و توفیق روز افزونتان را در مسیر پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی و خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی از درگاه ایزد منان خواستارم. لوح سپاس وزیر ارتباطات توسط محمود لیائی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست به مدیران این شرکت‌های دانش بنیان اعطا شد. نخستین ربات‌های تجزیه‌گر مرسولات پستی و سیستم تجزیه‌گر مرسولات پستی، اسفند پارسال با قابلیت تجزیه مرسولات به ۸۰ نقطه و سرعت ۹ هزار انواع پاکت پستی در ساعت را در مرکز تجزیه و مبادلات شرکت ملی پست راه اندازی شد.

دیگر خبرها

  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • کاشت برنج به سبک مکانیزه در روستای کیامحله جویبار + فیلم
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • یک فرضیه در مورد چگونگی حرکت موجودات فضایی بین سیارات