Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@05:24:59 GMT

عرضه بسته فیلم «انتخاب قوی برای ایران قوی»

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۳۵۶۲

عرضه بسته فیلم «انتخاب قوی برای ایران قوی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی عماریار، در آستانه برگزاری انتخابات جشنواره فیلم «عمار» بسته فیلمی با نام «انتخاب قوی برای ایران قوی» درباره این موضوع عرضه کرد.

«دیوارکش»

مستند «دیوارکش، به کارگردانی محسن آقایی و تهیه کنندگی سیدمهدی دزفولی اثری است که سازندگان آن سراغ نقطه تلاقی ۲ امر حساس و بسیار چالش‌برانگیز در زندگی جامعه امروز رفته‌اند و با طرح چگونگی ارتباط مسائل حوزه زیست جنسی و سیاست، نحوه بهره‌برداری سیاسیون از امور مورد توجه عموم مردم را به ویژه در ایران بررسی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«فروشنده ۳»

مجموعه مستند «فروشنده» به تهیه کنندگی محسن حاج کرمی روایتی از برگی از تاریخ ایران است، تاریخی که نامش با برجام و دولت روحانی گره خورده است.

این مجموعه مستند در ۳ قسمت است که در آخرین قسمت آن کارگردان به سراغ روایتی جدید و تکان‌دهنده از پشت صحنه آخرین تحولات داخلی و خارجی در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ رفته است.

«تروکاژ»

غول صنعت فیلمسازی دنیا یعنی هالیوود برای کنترل قدرت سلبریتی‌های خود خط قرمزها و حد و حدودی تعریف می‌کند که با تخطی از آن کنار گذاشته می‌شوند اما عدم وجود سازوکار قانونی برای کنترل هنرمندان در صنعت سینما و رسانه ایران موجب شده تا قدرت سلبریتی‌ها فراتر از سازمان‌های رسانه‌ای شود و با حضور در عرصه‌های غیرسینمایی اثرگذاری وسیع کسب کرده و اظهارنظرهای سیاسی و اقتصادی کنند. اخذ گرین کارت آمریکا شاید توجیهی برای اینگونه رفتار سلبریتی‌ها باشد چرا که مواضع آنها باید مورد تایید آمریکا و یا ضدنظام حاکم بر ایران باشد.

«مجمع عقلا»

مستند «مجمع عقلا»، به بررسی چگونگی ختم جنگ ایران و عراق و پذیرش قطعنامه ۵۹۸ در تیرماه سال ۱۳۶۷ و پس از آن به بررسی دوران سازندگی در دولت هاشمی رفسنجانی از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۶ می‌پردازد، مستندی که تلاش دارد تا با نگاهی به تاریخ ایران به تاریخچه برخی سیاستگذاری ها در این سال‌ها بپردازد.

«سلبریتسم»

مستند «سلبریتیسم»، زوایای پنهان سلبریتیسم را آشکار می‌کند که چگونه رسانه‌های ایرانی و غیرایرانی فرهنگ شهرت را برای نفوذ آن در هنر، خانواده، اقتصاد و سیاست به‌کار می‌گیرند.

«نوکیسه‌ها»

مستند «نوکیسه ها» با هدف هشداری به دولت‌ها برای ظهور پدیده نوکیسه‌گی حاکمیتی ساخته شده است. این مستند، تحلیل اقتصاد در حال و گذشته توسط پژوهشگران و اقتصاددانان و جامعه‌شناسان است و شرایط رفتاری نوکیسه‌ها و قشر ضعیف و متوسط در حال و گذشته را بررسی می‌کند.

«یک انتخابات طنزیم شده»

«یک انتخابات طنزیم شده» مستندی سیاسی است که در آن با نگاهی طنز، انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ مرور می‌شود. در این مستند اتفاقات انتخابات سال گذشته از نگاه طنزپردازان فعال در عرصه انتخابات مورد نقد قرار گرفته است و اینکه چگونه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با اقدامات خود موجب تفرقه در جامعه شدند، در این مستند به تصویر کشیده شده است.

این اثر به کارگردانی و تهیه کنندگی حجت الله عدالت پناه در مدت زمان ۵۶ دقیقه به تهیه و به تولید رسیده است.

«تعرفه»

انتخابات مظهر مردم‌سالاری کشور و یک فرآیند چندماه است. فراهم کردن شرایط انتخاب آگاهانه برای مردم و تضمین سلامت انتخابات از مهم‌ترین ارکان مردم‌سالاری است. سال‌هاست در بسیاری از کشورهای جهان انواع سامانه‌ها در راستای شفافیت و کمک به رأی‌دهندگان شکل‌گرفته‌اند.

«تعرفه» مستندی در مسیر شفافیت در این راستاست که به کارگردانی حمید علیداد و تهیه کنندگی مهدی مطهر به تولید رسیده است.

فیلم داستانی «شموشگ»

فیلم داستانی «شموشگ» (فراموشی)، داستان یک مقام عالی‌رتبه دولتی است که بالگردش در منطقه‌ای محروم و کم‌آب سقوط می‌کند. او آسیب می‌بیند و حافظه‌اش را بر اثر سقوط از دست داده است. وی پس از پشت سر گذاشتن یک بحران و با بازیابی حافظه، پی می‌برد که خشکسالی آن منطقه، حاصلِ تصمیمات اشتباه وزارتخانه اوست. او به تهران بازگشته و در برابر تصویب یک طرح مشابه مقاومت می‌کند.

کد خبر 5236571 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن آقایی اکبر هاشمی رفسنجانی صنعت سینما انتخابات 1400 انتخابات 1400 فیلم کوتاه موسیقی ایرانی تئاتر ایران بنیاد فرهنگی هنری رودکی رادیو سلامت حضور هنر ایران در جهان برنامه تلویزیونی انجمن موسیقی ایران سریال ایرانی موسیقی پاپ مهران مدیری تماشاخانه ایرانشهر رادیو تهران تهیه کنندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  احمد وحیدی در حاشیه جلسه پاسخگویی به مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره مرحله دوم انتخابات گفت: در مرحله اول انتخابات، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و ۴۵ نماینده برای انتخاب باقی مانده‌اند. انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه و بالغ بر ۱۱۰۰۰ شعبه صورت می‌گیرد. انتخابات در ۸ حوزه به صورت کاملاً الکترونیکی انجام می‌گیرد.

وی افزود: در این حوزه‌ها علاوه بر این‌که احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آرا نیز به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. آموزش‌های لازم در این زمینه انجام شده است و امیدواریم مردم  در دور دوم نیز حضور پرشور و ارزشمندی را رقم بزنند.

 وزیر کشور همچنین  با ارائه توضیحاتی درباره بودجه اختصاص یافته به دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان، گفت: این طرح در گذشته تصویب شده بود که رئیس جمهور دستور آن را صادر کردند البته این منابع مربوط به یک سال نیست بلکه مربوط به کل طرح می‌باشد. یکی از موضوعات مهم ما انسداد مرزهاست و با توجه به حساسیتی که رئیس جمهور بر این موضوع دارند، دستور آن را صادر کرده و کار‌های آن در حال انجام است.

وحیدی تاکید کرد: این اتفاق قرار است در تمام مرز‌های کشور بیفتد، اما با توجه به حساسیت، مرز‌های شرق و غرب به ویژه مرز‌های شرقی اولویت دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • طبیعت چشم نواز ایلام در قاب مستند ایرانگرد
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟