Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@01:32:27 GMT

استاندار آذربایجان غربی رای خود را به صندوق انداخت

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۳۷۲۸

استاندار آذربایجان غربی رای خود را به صندوق انداخت

استاندار آذربایجان غربی روز جمعه در حاشیه شرکت در این انتخابات در گفت و گو با خبرنگاران، برگزاری انتخابات سالم و قانونمند را اولویت مهم وزارت کشور عنوان کرد و گفت: سلامت انتخابات سرمایه اجتماعی است و دولت در برگزاری انتخابات از هیچ فرد و جناحی حمایت نمی کند.

محمدمهدی شهریاری با اشاره به استقبال خوب مردم از روند انتخابات افزود: با وجود تبلیغات منفی دشمنان و القای فضای یاس و ناامیدی در کشور، خوشبختانه مردم با هوشیاری با حضور در پای صندوق های رای دشمنان را مایوس کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از ساعات اولیه رای گیری حضور مردم در پای صندوق های رای پر شور بود و پیش بینی می شود در ساعات آینده این حضور پرشورتر نیز شود.

وی به تدابیر وزارت کشور در اجرای دستورالعمل های بهداشتی در جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در شعب اخذ رای نیز اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر تدارک اقلام بهداشتی در شعب اخذ رای ناظر بهداشتی وزارت بهداشت نیز اجرای دستورالعمل های بهداشتی در شعب را نظارت می کنند.

استاندار آذربایجان غربی از مردم درخواست کرد تا با حضور پرشور خود علاوه بر اینکه در تعیین دولتی مقتدر و نیز مدیریت های شهری و روستایی متخصص نقش آفرین باشند، دشمنان نظام را نیز مایوس تر از همیشه سازند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز در سراسر کشور برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر وزارت کشور آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی شهرداری ارومیه انتخابات ریاست جمهوری استانداری آذربایجان غربی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری محمدمهدی شهریاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر وزارت کشور انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر وزارت کشور آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی شهرداری ارومیه انتخابات ریاست جمهوری استانداری آذربایجان غربی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری محمدمهدی شهریاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۳۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار جهانبخش در نشست با تشکل‌ها و فعالان حوزه عفاف و حجاب با اشاره به اجرای موفق طرح نور در استان گفت: طرح عفاف وحجاب و برخورد قانونی با ناهنجاری‌های اجتماعی از ۲۵ فروردین آغاز شده و بطور مستمر ادامه خواهد داشت.   فرمانده انتظامی استان وی با بیان اینکه قاطبه مردم به ویژه بانوان استان متدین و مقید به رعایت ارزش‌های اسلامی هستند افزود: از همراهی مردم، دختران و بانوان که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، قدردانی میکنیم.    حجت الاسلام مومن دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این جلسه بر تداوم اجرای این طرح تاکید کرد و افزود: اجرای این طرح براساس قانون و وظایف محوله و در راستای پاسخگویی به مطالبه به حق مردم اجرا میشود.

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است | استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است/ استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند