Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرو‌ه استان‌ها-عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان اصفهان گفت: روند انتخابات مطلوب ارزیابی می‌شود و خوشبختانه شرایط خوبی در این استان حاکم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، عباس مقتدایی در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی درخصوص وضعیت انتخابات اظهار داشت: وضعیت اکنون استان اصفهان در امر انتخابات کاملاً مطلوب ارزیابی می‌شود و مجموعه هیئت نظارت در سطح شهرستان‌ها و هیئت عالی نظارت استان در روستا و شهر از ابتدای بامداد فعالیت خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموعه‌هایی که وظیفه نظارت را بر عهده دارند، هم در پای صندوق‌های رأی و هم فعالیت‌هایی که در فرمانداری‌ها صورت می‌گیرد، نظارت دارند.

عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان اصفهان بیان کرد: در ساعات اولیه صبح بعضی از حوزه‌ها و صندوق‌ها با ازدحام مواجه بود که بخشی ناشی از مراجعات زیاد مردم و بخشی نیز ناشی از این که باید دستگاه‌ها فعال‌تر عمل می‌کردند.

مقتدایی خاطرنشان کرد: در مجموع برگزاری انتخابات در استان اصفهان به خوبی در حال انجام است و به نظر می‌رسد در ساعات آینده باید بیشتر تلاش کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان: ‌تخلف بارزی در هیچ یک از شعب اخذ رای ‌رخ نداده است‌حماسه اصفهانی‌ها در انتخابات 28 خرداد ماه / حضور مردم در پای صندوق‌های رای همچنان ادامه دارد + فیلمامام جمعه اصفهان: برخی وعده‌های کاندیداها بدون فکر بود

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری که از ساعت 7 امروز 28 خردادماه 1400 آغاز شده است، شمار واجدین شرایط رأی در اصفهان 3 میلیون و 634 هزار و 114 نفر اعلام شده است که یک میلیون و 130 هزار و 526 نفر از این تعداد ویژه شهرستان اصفهان است.

همچنین 79 هزار و 330 هزار نفر از این آما را رأی اولی‌ها به خود اختصاص داده‌اند که از این تعداد 647 نفرشان مربوط به شهرستان اصفهان است. تعداد کل شعبه‌های فعال به منظور اخذ رأی شرکت‌کنندگان سه هزار و 465 شعبه است که از این تعداد سه هزار و 107 شعبه به صورت ثابت و 260 شعبه به صور سیار به فعالیت خود می‌پردازند.

از شمار تعداد کل شعبه‌های در نظر گرفته شده 2 هزار و 456 شعبه به شهرها و یک هزار و 11 شعبه به روستاها اختصاص یافته است.

انتهای پیام/163/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت و شناسایی بیش از ۱۵ هزار مورد ناایمن
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • دور دوم انتخابات در کرمانشاه در ۶۴۵ شعبه برگزار می‌شود
  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات
  • تداوم بارش‌های مطلوب در اصفهان تا هفته اول خرداد
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان