Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس ضمن حفظ استقلال قوا و انجام وظایف قانونی، تمام ظرفیت خود را برای انجام همکاری همه جانبه با دولت منتخب ملت به میدان می‌آورد تا انشالله با کارآمدی نتایج ملموس و موثر در رفع مشکلات زندگی مردم حاصل شود و مردم بتوانند طعم شیرین خدمت رسانی نیروهای انقلابی را بچشند.

خبرگزاری میزان - محمد باقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس ضمن حفظ استقلال قوا و انجام وظایف قانونی، تمام ظرفیت خود را برای انجام همکاری همه جانبه با دولت منتخب ملت به میدان می‌آورد تا انشالله با کارآمدی نتایج ملموس و موثر در رفع مشکلات زندگی مردم حاصل شود و مردم بتوانند طعم شیرین خدمت رسانی نیروهای انقلابی را بچشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این روزها اتفاق مهم دیگری نیز رقم خورده است آنهم انتخاب اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط میلیون نفر از شهروندان در اقصی نقلط کشور است. این افراد نقش ملموسی در خدمات دهی به مردم خواهند داشت. ضمن تبریک به همه منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا از همه آنها می خواهم که با انتخاب شهرداران و دهداران قوی و پرهیز از هرگونه حواشی اقتصادی و سیاسی و با تمرکز بر خدمت رسانی خالصانه به مردم، دوران جدیدی از مدیریت محلی و شهری را در کشور رقم بزنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین وظیفه دارم به منتخبین میان دوره‌ای انتخابات مجلس شورای اسلامی  و مجلس خبرگان تبریک عرض نمایم. همکاران جدید ما در مجلس همسنگران جدید ما در جبهه جهاد و کارآمدی هستند، پیشاپیش حضورشان را خوش آمد می‌گوییم.

قالیباف اظهارداشت: در پایان با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب درباره مجلس یازدهم و نمایندگان انقلابی، پرتلاش و پرتوان و دنباله کار، که مدال افتخاری برای همه ما بود تاکید می کنم که برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرایی شدن مطالبات حضرت ایشان از سوی نمایندگان صورت گرفته است و موضوعات مربوط به مراقبت فردی و جنبی جهت اجتناب از آسیب‌های مجلس و ایجاد بستر لازم برای زیست مومنانه نمایندگان انقلابی در گفتار و عمل در دوره نمایندگی و رعایت اولویت‌های تقنینی کشور، کیفی کردن قوانین، حل معضل تراکم قوانین و همچنین در بین مردم بودن در دستور کار مجلس قرار دارد و امیدواریم با همراهی همه نمایندگان محترم در این زمینه نیز کارنامه قابل قبولی ارائه کنیم و برخی مطالبات چندین ساله ایشان را به سرانجام برسانیم. انشالله همه ما در مجلس، دولت جدید و مدیریت‌های محلی و شهری جدید بتوانیم با عقلانیت انقلابی و تلاشی مضاعف روحی تازه به مالبد ساختار مدیریتی کشور بدهیم و مردم را به داشتن زندگی خوب توام با آسایش و آرامش امیدوار کنیم.

تکمیل می شود ...

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۳۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

‏با نزدیک شدن به تشکیل ⁧‫#مجلس_۱۲‬⁩ دو مجموعه زیر نظر مجلس ( ⁧‫#مرکز_پژوهشها‬⁩ و ⁧‫#دیوان_محاسبات‬⁩ ) احساس آزادگی بیشتری کرده و گزارشات متنوع و کارشناسی واقعی از عملکرد ⁧‫#دولت_تردمیلی_۱۳‬⁩ ارائه کرده اند. اینجانب نیز از بخشی از آنها، در مصاحبه هایم استفاده کرده ام که دولت را عصبانی کرده.

‏این گزارشات که کماکان با ملاحظاتی تهیه شده بخشی از ⁧‫#واقعیت_عینی_جامعه‬⁩ و ⁧‫#سفره_های_کوچک_شده_مردم‬⁩ و بیانگر ضعف شدید دولت در اجرا و خلاف گویی های دولت و عدم صداقتشان با مردم است ‏نتیجه میگیریم: هر کسی به جز ⁧‫#قالی_باف‬⁩ ⁧‫#رییس_مجلس‬⁩ شود کشور شفاف تر اداره میشود.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902759

دیگر خبرها

  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • دولت رئیسی می‌خواهد کارگران را از مشارکت در تعیین دستمزدشان کنار بگذارد
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود