Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت:ساعت ۰۸:۰۱  امروز حادثه آتش‌سوزی در خیابان سعدی، ابتدای خیابان برادران قائدی به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران ۳ ایستگاه به همراه امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: محل حادثه یک ساختمان ۲ طبقه اداری متعلق به یکی از اتحادیه‌های اصناف بود که در طبقه همکف این ساختمان بخش پارکینگ و بخش دیگری نیز انباری به وسعت ۱۵۰ متر بود که لوازم و مواد غذایی در آن نگهداری می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، در قسمت پارکینگ نیز یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و ۳ دستگاه موتورسیکلت پارک بود و زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند بخش زیادی از پارکینگ دچار شعله وری شده بود به گونه ای که آتش به سقف ها و همچنین خودرو و موتورسیکلت ها سرایت کرده بود.

ملکی با بیان اینکه آتش به سرعت در حال سرایت به طبقه دوم این ساختمان بود گفت: در این طبقه کارمندان این اتحادیه‌ مشغول فعالیت بودند و همچنین یک خانواده نیز در یک واحد مسکونی دیگر در همین ساختمان حضور داشت.

وی ادامه داد: در میان شعله های دود و آتش حدود ۱۷ نفر از ساکنان این ساختمان در وضعیت نا ایمنی قرار داشتند که گروهی از آتش نشانان وارد عملیات مهار و گروهی نیز وارد عملیات نجات شدند و این افراد را به پشت بام ساختمان منتقل کردند و با استفاده از نردبان هیدرولیکی این افراد بدون مصدومیت از ساختمان خارج شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این آتش سوزی را در دست بررسی کارشناسان اعلام کرد.

برچسب‌ها آتش سوزی شهر تهران سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی شهر تهران سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران آتش سوزی شهر تهران سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه

عنایت‌الله راهنورد گفت: پرسنل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد طی تماس با سامانه ۱۲۵ جهت امدادرسانی در یک حادثه تصادف در شهرک منظریه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد افزود: در این حادثه، راننده خودروی سواری حین گردش در مسیر کنترل خودرو را از دست می‌دهد و دچار واژگونی و سقوط می‌شود.

بیشتر بخوانید

حادثه مرگبار در محور بروجن به شهرکرد

وی اضافه کرد: ماموران آتش‌نشانی سریعا در محل حاضر و ضمن ایمن‌سازی صحنه تصادف، نسبت به نجات و رهاسازی راننده و سرنشینان مصدوم اقدام کردند.

راهنورد ادامه داد: مصدومان پس از نجات تحویل پرسنل اورژانس شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه