Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: تروریست‌های جبهة النصره که در منطقه کاهش تنش در ادلب مستقر هستند 37 بار مناطق امن در ادلب، لاذقیه، حلب و حماه را هدف حملات خود قرار داده اند و این در حالی است که آنها همزمان خود را برای یک حمله شیمیایی و متهم کردن ارتش سوریه به آن آماده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روسیاالیوم،"فادیم کولیت" معاون مدیر مرکز آشتی روسیه در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت که تروریست‌ها 19 بار به ادلب، 10 بار به لاذقیه، 2 بار به حلب و 6 بار نیز به حماه حمله کرده اند.

بر اساس این بیانیه تروریست‌ها در حال برنامه ریزی برای انجام حملات شیمیایی و متهم کردن دولت سوریه به استفاده از سلاح‌های شیمیایی هستند. 

تروریست‌ها در طول سالیان گذشته بارها از طریق هماهنگی با گروه موسوم به کلاه سفیدها و به دستور آمریکا و سرویس اطلاعاتی ترکیه و برخی از کشورهای غربی از سلاح‌های شیمیایی استفاده کرده اند تا ارتش سوریه را به استفاده از این سلاح‌ها متهم کنند.

یک منبع مسئول در وزارت خارجه سوریه روز گذشته گفت که اقدامات و تلاش‌های تروریست‌ها برای تهیه نمایش ساختگی استفاده از سلاح های شیمیایی در استان ادلب با هدف متهم کردن دولت سوریه  به دستور و حمایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی و سرویس اطلاعتی ترکیه انجام می شود.

جمهوری عربی سوریه بارها بر مخالف قاطع خود با استفاده از سلاح شیمیایی توسط هر کسی، در هر مکان و تحت هر شرایطی تاکید کرده است. جمهوری عربی سوریه همچنین تاکید کرده است که قبلا از این تسلیحات استفاده نکرده و نخواهد کرد چون اصلا این تسلیحات را در اختیار ندارد.

پربیننده ترین مذاکرات وین؛ برجام در یک قدمی امضای طرفین تقریبا درباره تمامی اختلافات مهم توافق شده است / تصمیم درباره جزییات مذاکرات بر عهده دولت سیزدهم است خبر مهم ربیعی درباره مذاکرات وین واکنش کاخ سفید به عدم تمایل رییسی برای دیدار با جو بایدن / مذاکرات به نفع آمریکاست برترین تصاویر خبری ۲۴ ساعت گذشته

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایالات متحد آمریکا تروریست ها سلاح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین

به گزارش جام جم آنلاین، رسانه های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن یک شهرک نشین صهیونیست بر اثر حمله با چاقو در شهر رمله خبر دادند و افزودند در این حمله که بعدازظهر امروز (جمعه) انجام شد، یک زن شهرک‌نشین صهیونیست به شدت مجروح شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی عامل این حمله توسط پلیس رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

کلیپ‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی لحظه شلیک نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به سمت یک جوان فلسطینی را نشان می‌دهد که ادعا شده این جوان، حمله با چاقو را انجام داده است.

پلیس رژیم صهیونیستی تاکنون هویت عامل این حمله را اعلام نکرده است.

پیشتر نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اعلام کردند که یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، هدف حمله با سلاح سرد قرار گرفت.

به گفته این رسانه‌ها، مجری این عملیات به شهادت رسیده است.

دو روز پیش از آن نیز رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع عملیات ضدصهیونیستی در شهر اشغالی قدس خبر داد و اعلام کرد که یک عملیات زیرگیری با خودرو در قدس روی داده و دو نفر زخمی شده اند.

به گفته این رادیو، یک قبضه سلاح دست ساز نیز در محل حادثه یافت شده است.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • تحولات اوکراین|واکنش مسکو به ارسال موشک‌های دوربرد به کی‌یف