Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مراسم برگزیدگان انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای گمنام را گرامی داشتند و بار دیگر با آرمان‌های والای شهدای معظم و امام شهیدان تجدید میثاق کردند.

حاضران در این آیین معنوی پس از قرائت فاتحه، از مقام شامخ شهیدان تجلیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، منتخبان شورای ششم شیراز نخستین جلسه و دیدار رسمی خود را با حضور در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان و زیارت شهدای گمنام در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس برگزار کردند.

در این جلسه سرهنگ پاسدار سعید کوشکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس ضمن تبریک به اعضای منتخب شورای شهر شیراز با بیان اینکه مردم شیراز افرادی را انتخاب کردند که ولایت مدار و انقلابی‌اند گفت: انتظار مردم در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی از سه قوه و شوراهای شهر این است که بتوانند با توجه به یکپارچگی در عقیده و تفکر آنها به وجود آمده مشکلات حوزه‌های مختلف را حل و مردم را از گرفتاریهای مختلف نجات دهند.

در ادامه این نشست تعدادی از فرماندهان دوران دفاع مقدس ازجمله سردار جابر مهدیار، سردار محمدباقر رنجبر و سردار محمدعلی شیخی به بیان نقطه نظرات خود پیرامون ضروریت ها و نیازهای شهر شیراز و توجه لازم نسبت به حوزه دفاع مقدس توسط اعضای منتخب شورای شهر شیراز پرداختند.

در این جلسه تعدادی از اعضای منتخب شورای شهر شیراز به بیان نقطه نظرات خود در حوزه دفاع مقدس پرداخته و بیان کردند که یکی از حوزه های مورد توجه شورای ششم بحث حوزه دفاع مقدس و توجه به ارزش های انقلاب اسلامی و دستاوردهای دوران دفاع مقدس است که در این راستا در جهت ساخت مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس توجه لازم صورت خواهد گرفت.

آنها همچنین تاکید کردند که در جامعه ای که فرهنگ  ایثار و شهادت غالب باشد خدمات موثری صورت خواهد گرفت و ادامه راه شهدا همان خدمت به مردم است که باید در این راستا کوشا بود.

برچسب‌ها ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اصولگرایان شورای اسلامی شهر شیراز شیراز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اصولگرایان شورای اسلامی شهر شیراز ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اصولگرایان شورای اسلامی شهر شیراز شیراز شهر شیراز دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مرحوم حاج احمد راستگوی قلعه جوقی امروز در سن ۹۶ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سنی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

شهید کریم راستگوی قلعه جوقی در دهم فروردین ماه ۱۳۴۶ در شهر روستای قلعه جوق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ در منطقه موسیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است