Web Analytics Made Easy - Statcounter

الناز شاکردوست یک ترنس است؟

بیوگرافی الناز شاکردوست، بازیگر ایرانی

الناز شاکردوست در 7 تیرماه سال 1363 متولد شد. الناز شاکردوست در محله پاسداران تهران بدنیا آمد. الناز شاکردوست فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد و علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الناز شاکردوست فرزند دوم خانواده است که یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خودش دارد. البته شباهت الناز شاکردوست و برادرش بسیار زیاد است.

النازشاکردوست بازیگر نام آشنای سینمای ایران طرفداران زیادی دارد. الناز شاکردوست جزء سوپراستارهای سینمای ایران به شمار می آید. بازی متفاوت الناز شاکردوست در فیلم سینمایی شبیه که ماه کامل شد باعث شد بازیگری او بیشتر از قبل دیده شود. چندی پیش الناز شاکردوست در اینستاگرام خود به جزئیاتی از زندگی اش در قالب پرسش و پاسخ پرداخت.

 الناز شاکردوست در اینستاگرام خود چند عکس جالب که در ساحل دریای خزر گرفته است منتشر کرد و تولدش را تبریک گفت.

در میان تبریک هایی که به مناسبت تولد خانم بازیگر معروف آمده است برخی از کاربران این سوال را پرسیده اند که عکاس این عکس ها چه شخصی است.

حتما کاربران به این نکته نیز اشاره کردند که عکاس این عکس ها با النازشاکردوست بسیار صمیمی است که اجازه دارد درشخصی ترین حریم خصوصی او حضور پیدا کنند.

الناز شاکردوست یک ترنس است؟

الناز شاکردوست ترنس است؟! این سوال درباره ترنس بودن الناز شاکردوست در صفحه اینستاگرام او پرسیده شد و الناز شاکردوست به آن جواب داد!

الناز شاکردوست  چرا ازدواج نکرده است؟! الناز شاکردوست  یکی از بازیگران مشهور سینمای ایران در جدیدترین فعالیت خود در اینستاگرام به سوال های مخاطبانش پاسخ داد.

الناز شاکردوست بازیگر زن معروف ایرانی کشورمان در اقدامی جالب با انتشار یک عکس از خودش در اینستاگرام اعلام کرد به همه سوال های طرفدارانش پاسخ می دهد. همین اظهارات الناز شاکردوست باعث شد سیلی از سوالات کابران ارسال شود. این بازیگر زن نیز با حوصله همه سوال را پاسخ داد.

در ادامه به بخشی از این سوال ها و پاسخ هایی که الناز شاکردوست داده پرداخته ایم.

بهترین فرد زندگیتون کی هست؟

- خواهرم

از فن پیج هات چه انتظاری ؟

- اینکه روى خودشون و موفقیت خودشون هم کار کنن، کتاب بخونند و ساعاتى که در فضاى مجازى هستن یک بخشش رو بزارن روى مطالعه در هر زمینه اى که علاقه شخصى شونه و یاد بگیرند و یاد و هرروز بهتر از دیروز خودشون باشن، قوى باشند و دانا

وقتی از آدم های اطرافت انرژی منفی می گیری چه کار می کنی؟

- مى گذرم ازشون، تمرکز حتى لحظه اى روى انژى منفى دریافتى اشتباهه عزیزم ، بگذر بخاطر اینکه خودت لیاقت بهترینها رو دارى

رنگ مورد علاقت چیه؟

-بنفش البته نه برای لباس

از خودت راضی هستی ؟ بهترین هستی برا خودت یا فکر میکنی هنوز خیلی راه نرفته داری تا به اون چیزی که میخوای برسی؟

- نه قطعا، ولی تلاش خودمو می کنم

اون بچه ی چشم رنگی خوشکلی ک ازش استوری گذاشته بودین خیلیم شبیهتون بود چ نسبتی داره باشما

-اون بچه پسرخالمه، اسمش باربد هست

بهترین کاری که امسال واسه تولدت دوس داری انجام بدیم چیه

-اینکه به هیچ عنوان هیچ کار مادى انجام ندین فقط برام دعا کنید همین.

غذای مورد علاقتون چیه؟

-باقالی پلو

شما ترنسی ؟

نه اما حامی تک تک شون هستم.

چرا ازدواج نکردی؟

- چون مرد واقعی پیدا نمیشه

بیوگرافی الناز شاکردوست، بازیگر ایرانی

الناز شاکردوست در سال 1363 در یکی از محله های تهران چشم به دنیا گشود. در دوران دبستان عاشق بازیگری شد. الناز شاکردوست کلا انسان عجیبی است. عاشق فوتبال است شبیه بازیگری ! مادر خود را بسیار دوست دارد. 

الناز شاکردوست با بازی در فیلم « گل یخ » ساخته کیومرث پوراحمد به سینما آمد و ظرف کمتر از یک سال در پنج فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. تفاوت بازی او در دو فیلم « گل یخ » و « مجردها » نشان از توانایی های او دارد. الناز شاکردوست در « بی وفا » اولین ساخته منتقد قدیمی سینما - اصغر نعیمی - بهترین بازی کارنامه سینمایی اش را به نمایش گذاشت.

عجیب ترین نکته در زندگی الناز شاکردوست دوست صمیمی اوست. بله دوست صمیمی او گوهر خیر اندیش است که حداقل 30 سال از او بزرگتر است. الناز شاکردوست به طور اتفاقی وارد سینما شد. به گفته کیومرث پوراحمد وقتی دنبال یک بازیگر حدودا 20 ساله میگشته که الناز رو دیده و از بازی وی که در ان موقع در تئاتر بازی می کرده خوشش امده و او را در فیلم گل یخ به عنوان بازیگر نقش اول بازی داده است.

بازی های مختلف و نقش های مختلف که از الناز شاکردوست دیدیم او را یک بازیگر باهوش و با استعداد معرفی کرده است. بازی های متفاوت نظیر یک دختر پولدار در عروس فراری ... یک دختر شل و ول در مجردها(واقعا فوق العاده بود).. یک دختر نسل سومی در چه کسی امیر را کشت (بازی او در این فیلم عالی بود..بسیار بهتر از نیکی کریمی . مهناز افشار و...) و بازی بسیار زیبای الناز شاکردوست در فیلم بی وفا (به عنوان یک دختر پایین خیابونی که عمرا هیچ بازیگری نمی توانست این نقش را به این خوبی بازی کند). در این سه سال و تا سن 22 سالگی بازی در 11 فیلم یک آمار فوق العاده برای یک بازیگر است. منتقدین بسیاری از همان اول از بازی الناز شاکردوست تعریف کرده اند. حتی هنرمندانی مانند مرحوم منوچهر نوذری از بازی وی تعریف کرده اند.

منبع: فردا

کلیدواژه: الناز شاکردوست الناز شاکردوست یک دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است

مدیر هنری نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این مطلب بیان کرد: در این نمایشگاه که از سوی بنیاد توسعه کازرون‌پژوهی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون برگزار می‌شود، در مجموع ۴۶ اثر از ۲۳ هنرمند کازرونی با هدف معرفی هنرمندان عکاس کازرون و حمایت از آنها به نمایش در خواهد آمد.

علیرضا عباسی همچنین به روند برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و افزود: با توجه به پیشینه تاریخی و ظرفیت‌های فعلی هنر عکاسی در کازرون، یکی از حوزه‌های کاری بنیاد توسعه کازرون‌پژوهی، شناسایی و حمایت از هنرمندان عکاس این منطقه در نظر گرفته شده و بر این اساس، سال گذشته جشنواره عکسی برگزار و در کنار عکاس‌هایی که شناخته شده بودند و فعالیت داشتند، با عکاس‌های دیگری نیز آشنا شدیم.

وی افزود: در ادامه، فراخوانی برای انتشار کتابی از آثار عکاسان کازرونی داشتیم که ۲۵ نفر از هنرمندان عکاس به این فراخوان پاسخ داده و آثارشان را ارسال کردند. در جلسه‌های مشورتی و برنامه‌ریزی که داشتیم، تصمیم گرفتیم برای معرفی و حمایت هرچه بیشتر از این هنرمندان عکاس، نمایشگاهی از آثار ارسال شده را برگزار کنیم.

مدیر هنری نمایشگاه عکاسان کازرون در بخش دیگری از گفتگوی خود با خبرنگار ما، ضمن اشاره به اینکه سعی شده از تمام عکاس‌هایی که فعالیت مستمر دارند و آثارشان دارای استانداردهای نمایشگاهی است، دعوت شود، افزود: موضوع این نمایشگاه آزاد است و آثار ارسال شده به انتخاب عکاس‌ها و بر اساس ژانرهای مختلفی بوده که آنها در آن حیطه به فعالیت عکاسی مشغول هستند و ما صرفاً تأکید داشتیم در ارسال آثار، جنبه‌های فنی و نکات اولیه زیبایی‌شناسی مدنظر عکاس‌ها باشد. در نهایت هم با توجه به ظرفیت نمایشگاه و پشتیبانی که حامی مالی از این برنامه داشت، از هر هنرمند، دو اثر را در اندازه‌های ۷۰*۵۰ و ۴۰*۳۰ به نمایش گذاشته‌ایم.

وی در پایان با تشکر از تیم اجرایی بنیاد توسعه کازرون‌پژوهی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون، افزود: قاعدتاً ممکن است عکاس‌هایی وجود داشته باشند که یا خودشان تمایل نداشته باشند در نمایشگاه و کتاب حضور داشته باشند و یا اینکه افرادی هم باشند که ما شناختی از آنها نداریم و تلاشی هم نداشتند که خودشان را معرفی کنند و کسی هم آنها را به ما معرفی نکرده است و بنابراین در نمایشگاه حضور نداشته‌اند. با این وجود ما همچنان آماده استقبال از این هنرمندان و پشتیبانی از فعالیت‌های هنری‌شان در فعالیت‌های بعدی بنیاد توسعه کازرون‌پژوهی هستیم.

گفتنی است نمایشگاه گروهی هنرمندان عکاس کازرون که با نام «سِی کُو» برگزار می‌شود، از ۸ تا ۱۸ اردیبهشت‌ها ماه در تالار پرنیان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون دایر خواهد بود. در این نمایشگاه آثاری از محمد بشارتی، محمودرضا پولادی، لیلا جلیل‌پور، عبدالله حاجی‌پور، محمدعلی حاجی‌پور، رضا دادوند، احسان درخشنده، سعید دهقان، محمدهاشم دهقان، رضا شاه‌امیری، مهران عبادی، فضل‌الله عباسپور، محسن عباسپور، علیرضا عباسی، فرشاد فرشته‌حکمت، شیما کارمند، محمدعلی مرادی، علی مسیب‌زاده، پگاه مهرزاده، محمد میرزایی، سعید نجف‌زاده، علی نغماچی و مهدی هنرجویان، هنرمندان عکاس کازرون به نمایش در خواهد آمد.

کد خبر 6090921

دیگر خبرها

  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • روایت سرمربی سپاهان از مسلمان شدن و ازدواج با خانم بازیگر
  • سایه یک زن مرموز بر تیم سپاهان؛ شیدا مقصودلو کیست و چه نسبتی با ژوزه مورایس دارد؟
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!